سرفصل های روانشناسی یادگیری دوره دکتری

 

 هدف آموزشی :زش نظریه های مربوط به یادگیری و مفاهیم اصلی آن

 

جلسه اول آشنایی دانشجویان با مباحث یادگیری و سرفصل های این درس و معرفی منابع

 

 جلسه دوم اهمیت یادگیری و ماهیت آن

 

جلسه سوم انواع شرطی شدن های کلاسیک و کاربردهای آموزشی آنها

 

جلسه چهارم انواع برنامه های تقویت از دیدگاه شرطی شدن عاملی قسمت اول

 

جلسه پنجم انواع برنامه های تقویت از دیدگاه شرطی شدن عاملی قسمت دوم  

 

 جلسه ششم نظریه یادگیری هال و پیروان آن و کاربرد این نظریه در آموزش و پرورش

 

 جلسه هفتم آشنایی با نظریه تکاملی بولس ارزیابی روانشناسی تکاملی

 

 جلسه هشتم نظریه نور فیزیولوژیکی هب و کاربردهای آموزشی آن

 

 جلسه نهم نظریه خبرپردازی و ارزشیابی این نظریه

 

 جلسه دهم نظریه پیاژه در مورد یادگیری و ارزشیابی آن

 

جلسه یازدهم انگیزش و یادگیری و کاربردهای آموزشی نظریه های انگیزش

 

جلسه دوازدهم رویکرد ساختن گرایی تفاوت رویکردهای قدیم و سنتی با رویکرد ساختن گرایی

 

 جلسه سیزدهم نظریه یادگیری خود آموزی در شبکه‌های یادگیری و فناوری نقش هوش چندگانه در یادگیری خود آموزی

جلسه چهاردهم رویکرد یادگیری عمیق تفاوت رویکرد یادگیری سطحی با عمیق

 

جلسه پانزدهم معنویت و یادگیری انسان

 

جلسه شانزدهم  مغز و یادگیری، حافظه و  یادگیری فعال  

ایجاد شده در بخش تایپ صوتی سامانه تایپو : www.typeo.top/voice