نحو و شرایط استفاده از معرفی نامه های رفاهی

 

 

در خصوص نامه شماره ٣٦٤٥/٠٥/٣/٩٩ موضوع  معرفی نامه های رفاهی موارد زیر را به استحضار می رساند:
 
 
1- اعضای فاقد کارتابل از طریق نامه مدیر واحد به مدیر امور اداری می توانند تقاضای کارتابل کرده و از امکانات معرفی نامه های رفاهی بهره مند گردند.(لطفاً در نامه ، عنوان شغلی افراد ذکر گردد و امضا افراد نیز ارسال گردد.)
 
2- اعضایی که فرم را ایجاد می نمایند و امضا می کنند ، پس از ثبت و ادامه حتماً دکمه شروع فرآیند را انتخاب فرمایند .(با فشردن این دکمه فرآیند ارجاع اتوماتیک به مدیر امور اداری و امضای امور اداری پس از آن ، متن نامه و ثبت صادره آن به صورت اتوماتیک تهیه می گردد.)
 
3- در صورتی که امضای فرد در اتوماسیون موجود نبود ، حتماً از طریق سیستم پیام خود کاربر، یا مسئولین دفاتر ،یا مسئول دبیرخانه ،امضا اشخاص با ذکر کدملی و نام خانوادگی ارسال گردد.
 
در صورت هرگونه سوال با شماره داخلی 2302 ، خانم سادات احمدی تماس حاصل فرمایید.