منو اصلی
EN
FA
AR
FR
منو اصلی
صفحه دانشکده
درباره دانشکده
گروه آموزشی علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز در آذر ماه 1351 به همت مرحوم دکتر خسرو چهرزاد با تشکیل گروه آموزشی تعلیم و تربیت جنب ساختمان دارایی فعلی (واقع در سه گوش) دانشگاه شهید چمران مشغول به فعالیت گردید. در بدو تأسیس، اعضاء هیأت علمی این گروه متشکل از 1 نفر دانشیار، 5 نفر استادیار و 3 نفر مربی بوده است که در مقطع کارشناسی در رشته تعلیم و تربیت و تکنولوژی آموزشی دانشجو پذیرش داشته است.
تاریخچه
چارت سازمانی
آلبوم تصاویر
شرح وظایف دانشکده
ریاست
دکتر سیدعلی مرعشی، گروه روانشناسی، استادیار، شماره تماس: 33226409
ریاست فعلی
رؤسای پیشین
دفتر ریاست
دبیرخانه
فناوری اطلاعات دانشکده
حسابداری
اموال
اداره خدمات عمومی
خیرین
شرح وظایف ریاست دانشکده
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
دکتر سیدعباس رضوی، گروه علوم تربیتی، دانشیار، شماره داخلی: 4658
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی فعلی
معاونین پیشین آموزش
شرح وظایف معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی
کارکنان آموزش و تحصیلات تکمیلی
امور آموزشی
امورتحصیلات تکمیلی
آیین نامه ها
بردالکترونیکی آموزش
فرم های آموزشی
معاونت پژوهش و ارتباط با جامعه
دکتر نسرین ارشدی، گروه روانشناسی، استاد، شماره داخلی: 4640
معاون پژوهشی و ارتباط با جامعه
معاونین پیشین پژوهشی
امور پژوهشی
فرم ها ی پژوهشی و کد اخلاقی و اخلاق پژوهشی
آیین نامه های پژوهشی
کارکنان پژوهشی
گروه های آموزشی
این دانشکده شامل 4 گروه آموزشی که شامل گروه های: مشاوره ،علوم تربیتی ،روانشناسی ،علم اطلاعات و دانش شناسی می باشد.
گروه مشاوره
گروه علوم تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانش شناسی
گروه روانشناسی
شرح وظایف گروههای آموزشی
شرح وظایف مدیران گروههای آموزشی
کتابخانه
درباره کتابخانه
منابع کتابخانه
تازه های کتابخانه
از کتابدار بپرس
تماس با کتابخانه
مجلات
مجله علوم تربیتی
مجله کتابداری و علوم اطلاعاتی
مجله مشاوره کاربردی
مجله دستاوردهای روان شناختی
مجله مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی
مجله دستاوردهای روانشناسی بالینی
ارتباط با ما
شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳
صفحات مشترک
اعضای هیات علمی
مسعود صفایی مقدم
مسعود صفایی مقدم
(EN Page)
استاد
گروه علوم تربیتی
شماره تماس: 0611-3360609
پست الکترونیکی:
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
فعالیت های اجرایی
پایان نامه ها و رساله ها
صفحات درسی استاد
تماس ها
کتب
مسعود صفایی مقدم : مترجم اول,افسانه نجاریان : مترجم دوم, ,آموزش تفکر به کودکان ,نشر رسش ,1385 ,ایران - تهران - تهران ,
مسعود صفایی مقدم : مترجم اول,افسانه نجاریان : مترجم دوم, ,آموزش تفکر به کودکان ,نشر رسش ,1385 ,2-31-8049-964-978 ,ایران - تهران - تهران ,
مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ,مبانی تربیت از نگاه امام سجاد(علیهالسلام) ,نشر رسش ,1386 ,6-04-8049-964-978 ,ایران - تهران - تهران ,
محمد جعفر پاک سرشت : نویسندگان,محمدرضا علم : نویسندگان,پروانه ولوی : نویسندگان,عبدالمهدی معرف زاده : نویسندگان,هوشنگ جباری : نویسندگان,سیدمنصور مرعشی : نویسندگان,مسعود صفایی مقدم : نویسندگان,یداله مهرعلی زاده : نویسندگان,عبداله پارسا : نویسندگان,پروانه نجاریان : نویسندگان,عزیزاله احمدی : نویسندگان,خسرو باقری : نویسندگان, ,تربیت ,انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز ,1387 ,978-964-8659-65-8 ,ایران - خوزستان - اهواز ,
یداله مهرعلی زاده : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,ابراهیم صالحی عمران : نویسنده سوم,محمدرضا علم : نویسنده چهارم, ,مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی ,انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز ,1392 ,0-141-141-600-978 ,ایران - خوزستان - اهواز ,
حسین رجبعلی پور : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده سوم, ,ماهیت دانش در نظریه ی مدیریت دانش ,نشر تراوا ,1398 ,9786003473676 ,ایران - خوزستان - اهواز ,
مقالات
تحلیلی بر مفهوم«دانشگاه اسلامی» بحثی در فلسفه آموزش و پرورش اسلامی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، مجموعه مقالات چهل و چهارمین نشست روسای دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی ، 1300/06/30 ، 0-0 ، ایران - نامعلوم - نامعلوم
تحلیلی بر مفهوم دانشگاه اسلامی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1376/06/30 ، 21-38 ، ایران - خوزستان - اهواز
الگوهای تحقیق در حوزه تاریخ آموزش و پرورش ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1376/06/30 ، 135-159 ، ایران - خوزستان - اهواز
برنامه آموزش فلسفه به کودکان ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، فصلنامه علوم انسانی دانشگاه الزهرا ، 1377/06/30 ، 161-184 ، ایران - تهران - تهران
بررسی دیدگاههای فلسفی-عقیدتی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع متوسطه شهر اهواز در مورد نماز , karim savari : First author,MASOUD Sefaei mogdaddam : second author,abdolkazem Neissi : Third author, , 2001-09-21 , 1-10 , Iran - khouzestan - Ahvaz
An analysis of the concept rationality and its implications for action with an emphasis on an Islamic view , MASOUD Sefaei mogdaddam : First author, , Education on line , 2003-09-21 , 0-0 , - -
بررسی نظریه "خودگرایی اخلاقی" براساس معیار عقلانیت: بحثی در فلسفة آموزش و پروش اخلاقی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1382/06/30 ، 1-16 ، ایران - خوزستان - اهواز
دانشگاه اسلامی: آموزش علوم و تربیت اسلامی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، گزیده مقالات دایره المعارف آموزش عالی ، 1383/06/30 ، 394-401 ، ایران - تهران - تهران
R.S.Peters and his reason based conception of morality , MASOUD Sefaei mogdaddam : First author, , Education on line , 2004-09-20 , 0-0 , - -
بررسی نظریه اصالت نفع و مضامین آن در آموزش و پرورش اخلاقی ، پروانه ولوی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1383/06/30 ، 1-24 ، ایران - خوزستان - اهواز
آموزش و پرورش آیندهنگر: اهداف و راهکارها ، محمد حسین حیدری : نویسنده اول,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1384/06/30 ، 135-162 ، ایران - خوزستان - اهواز
منابع نظام ارزشی ایران و تبیین رابطة آن با فرآیند توسعة اقتصادی در نیمة اول قرن چهاردهم هجری ، عبدالمهدی معرف زاده : نویسنده اول,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1384/11/30 ، 20-50 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی تاثیر روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر پرورش مهارتهای استدلال دانشآموزان پسر پایه سوم راهنمایی مدرسه نمونه دولتی اهواز ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,خسرو باقری : نویسنده چهارم,حسین سپاسی : نویسنده پنجم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1385/06/30 ، 31-54 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسب اصل عقلانیت در منابع اسلامی و استلزامات تربیتی ان ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول,علیرضا رشیدی : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1386/10/30 ، 1-29 ، ایران - خوزستان - اهواز
روش تربیتی ائمه اطهار ، محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده اول,عباسعلی رستمی نسب : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1387/12/20 ، 1-26 ، ایران - خوزستان - اهواز
Educational methodology of the immaculate ، محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده اول,عباسعلی رستمی نسب : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز ، 1387/12/20 ، 1-26 ، ایران - خوزستان - اهواز
روش شناسی تربیتی ائمه اطهار ، عباسعلی رستمی نسب : نویسنده اول,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1387/12/20 ، 1-28 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی و تحلیل نهضت آهستگی و آنچه برای نهضت فلسفه برای کودکان در اختیار دارد ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، فرهنگ ، 1388/03/30 ، 59-82 ، ایران - تهران - تهران
Teaching Philosophy to Children:A New Experience in Iran , Seyed Mansour Marashi : First author,MASOUD Sefaei mogdaddam : second author,mohammadjafar pakseresht : Third author, , Critical and creative thinking/TheAustralian Journal of philosophy in education , 2009-06-21 , 5-13 , Australia - new south wales - Sydney
نقدی بر انسان شناسی تیلوریسم و پیامدهای آن در مدیریت آموزشی ، محمد رضا سرمدی : نویسنده اول,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده چهارم, ، مجله مطالعات تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد ، 1388/04/01 ، 197-213 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
The applicability of quality management systems and models to higher education:A new perspective , Yadollah Mehralizadeh : First author,MASOUD Sefaei mogdaddam : second author, , the TQM journal , 2010-02-19 , 175-187 , - -
A Shiite Innatist Conception of Reason, and What It Can Do for Religious Education (RE) , MASOUD Sefaei mogdaddam : First author, , 2010-04-21 , 1-22 , Iran - khouzestan - Ahvaz
بررسی اصول اساسی تربیت مدنی ( با رویکرد اسلامی) ، علی زارعی محمود آبادی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز ، 1389/02/01 ، 1-29 ، ایران - خوزستان - اهواز
خودگردانی عقلانی» مدل پذیرفته شده خودگردانی فردی: بحثی در اهداف تعلیم و تربیت ، محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده اول,محمد حسین حیدری : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده چهارم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز ، 1389/05/01 ، 3-20 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی تحلیلی مبانی معرفتشناختی سازندهگرایی و مضمونهای تعلیم و تربیتی آن (با بهرهگیری از رئالیسم) ، پروانه ولوی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,جمال حقیقی : نویسنده چهارم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده پنجم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی ، 1389/06/01 ، 3-18 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی تأثیراجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اهواز ، سیدمنصور مرعشی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,پروین خزامی : نویسنده سوم, ، تفکر و کودک ، 1389/06/30 ، 83-102 ، ایران - تهران - تهران
شناسایی وتحلیل فلسفه آموزشی مربیان آموزش بزرگسالان استان یزد ، احمد زندوانیان : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,حسین سپاسی : نویسنده چهارم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز ، 1389/09/01 ، 3-26 ، ایران - خوزستان - اهواز
تعلیم و تربیت در راستای همزیستی مسالمتآمیز عادلانه:بررسی هدفی تربیتی ، محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم,حسین سپاسی : نویسنده چهارم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده پنجم, ، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهیدچمران اهواز ، 1389/12/01 ، 3-34 ، ایران - خوزستان - اهواز
مطالعه تحلیلی نهضت معنویت گرایی و ارائه رویکردی برای آموزش عالی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، راهبرد فرهنگ ، 1390/03/31 ، 87-110 ، ایران - تهران - تهران
آیا برنامه های درسی آموزش عالی توانسته است مهارت تفکر انتقادی دانشجویان را رشد دهد؟ ( مطالعه موردی: دوره های کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز) ، اعظم رمضانی : نویسنده اول,عبداله پارسا : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی ، 1390/04/01 ، 77-100 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی تحلیلی مبانی معرفت شناختی نهاد امور پرورشی در آموزش و پرورش ایران ، حبیب الله تبریزی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی ، 1390/09/01 ، 7-30 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی مبانی نظری ایده خودکارآمدی به عنوان هدفی تربیتی ، مادح دست مرد : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1391/09/01 ، 17-38 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
بررسی و تحلیل برنامه فلسفه برای کودکان و نوجوانان با نظر به میزان ابتنای آن بر پراگماتیسم دیویی ، سعید ناجی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,رسنانی هاشم : نویسنده سوم,حمید رضا آیت اللهی : نویسنده چهارم,حسین شیخ رضایی : نویسنده پنجم, ، تفکر و کودک ، 1391/11/01 ، 79-100 ، ایران - تهران - تهران
مطالعه تطبیقی آراتربیتی ژان پیاژه و متیو لیپمن با تاکید بر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان ، اکرم شوشتری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1392/02/30 ، 5-26 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
نقش ویژگی های شخصیتی، شیوه های یادگیری و فراشناخت در پیشبینی تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ، امید سلیمانی فر : نویسنده اول,ناصر بهروزی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی ، 1394/02/10 ، 60-67 ، ایران - تهران - تهران
هرمنوتیک فلسفی و روایتی نو از «حضور- غیاب» در عرصه تعلیم و تربیت ، ذبیح اله خنجرخانی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم,قاسم بستانی : نویسنده پنجم, ، مجله علوم تربیتی ، 1394/06/10 ، 5-22 ، ایران - خوزستان - اهواز
بحث مقارن حول الحرکه فی الحکمه المتعالیه و الحرکه الدیالکتیکیه ، عزیز سواری : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,قیس السعدی : نویسنده چهارم, ، الهیات تطبیقی ، 1394/09/30 ، 1-16 ، ایران - اصفهان - اصفهان
بررسی تحلیلی مقوله انسان شناسی در دین صابئین مندائی ، عزیز سواری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم, ، انسان پژوهی دینی ، 1394/12/20 ، 167-188 ، ایران - قم - قم
بررسی تحلیلی مبانی اسلامی نوع دوستی به عنوان یک هدف تربیتی ، علیرضا رازقی : نویسنده اول,پروانه ولوی : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، اسلام و پژوهش های تربیتی ، 1395/03/30 ، 5-24 ، ایران - قم - قم
آیا بازسازی اجتماعی و فرهنگی وظیفه مدرسه است؟ (بررسی تحلیلی دیدگاه بازسازی گرایان اجتماعی) ، لیلا بهمئی : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، مجله علوم تربیتی ، 1395/06/15 ، 5-28 ، ایران - خوزستان - اهواز
به عنوان یک هدف تربیتی » حفاظت از محیط زیست « تحلیل مبانی دینی ، ایوب مردانی : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده چهارم, ، فصلنامه آموزش محیط زیست و توسعه پایدار ، 1395/06/15 ، 56-67 ، ایران - تهران - تهران
مبانی و اصول اخلاق اسلامی: ارتباط معلم با دانش آموزان ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول,بهاءالدین رحمانی : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1395/06/25 ، 23-45 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی با هوش معنوی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ، سیدمنصور مرعشی : نویسنده اول,هادی سنجری : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,حسین الهام پور : نویسنده چهارم, ، اندیشه های نوین تربیتی ، 1395/06/30 ، 145-164 ، ایران - تهران - تهران
حقوق شهروندی در کتاب مطالعات اجتماعی ، پاپی-سمیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم, شنبدی-هدیه : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، رشد آموزش علوم اجتماعی ، 1395/07/30 ، 24-28 ، ایران - تهران - تهران
متولی تربیت معلم: آموزش عالی یا آموزش و پرورش ، زارع-مریم : نویسنده اول,عبداله پارسا : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ، 1395/11/20 ، 85-118 ، ایران - تهران - تهران
هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های آن برای خود فهمی، دگر فهمی و با هم فهمی در عرصه تربیت ، مسعود خنجرخانی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1395/11/20 ، 5-20 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
فضیلت وطن دوستی در شاهنامه و نظریه فضیلت ارسطو ، طیب چهری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,منوچهر جوکار : نویسنده سوم, ، فصلنامه مطالعات ملی ، 1396/04/01 ، 99-114 ، ایران - تهران - تهران
CONTENT ANALYSIS OF SOCIAL SCIENCES TEXTBOOKS IN EDUCATIONAL SYSTEM OF IRAN FROM THE PERSPECTIVE OF CITIZENSHIP RIGHTS , پاپی-سمیه : First author,Sayyed Jalal Hashemi : second author,MASOUD Sefaei mogdaddam : Third author, , International Journal of Innovative and Applied Research (IJIAR) , 2017-06-22 , 1-13 , england_united kingdom - -
اندیشههای نومعتزله و تعلیم و تربیت ، پروانه ولوی : نویسنده اول, دارم-احمد : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم,علی محمد حسین زاده : نویسنده پنجم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1396/04/10 ، 84-102 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
بررسی مفهوم خلاقیت و دلالت های تربیتی آن در اندیشه اسلام ، محمد نعمانی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی ، 1396/04/20 ، 187-224 ، ایران - تهران - تهران
بررسی و تحلیل نظام اخلاقی دین صابئین مندائی ، عزیز سواری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم,قیس المعشش السعدی : نویسنده چهارم, ، معرفت ادیان ، 1396/10/15 ، 97-114 ، ایران - قم - قم
کنوانسیون جهانی حقوق کودک و فرصتهایی که برای پرورش تفکر مستقل درکودکان ارائه میدهد ، پروانه ولوی : نویسنده اول,خمیس صیدی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده چهارم, ، تفکر و کودک ، 1396/12/20 ، 1-20 ، ایران - تهران - تهران
تحلیل محتوای کتب پیام های آسمان دوره ی متوسطه اول از منظر مؤلفه های محبت و مهرورزی ، پاپی-سمیه : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم, ، فصلنامه مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی ، 1397/03/01 ، 146-158 ، ایران - فارس - شیراز
تبیین دوران کودکی در رویکرد برساخت¬گرایی اجتماعی (تحلیلی واسازانه درباره¬ی دوران کودکی) ، رضا شیخه : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، فلسفه تربیت ، 1397/04/31 ، 25-56 ، ایران - تهران - تهران
بررسی رابطه میان نظر و عمل در تربیت اخلاقی، بر اساس نظریه اعتباریات علامه طباطبایی ، احمد حقی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,علی محمد حسین زاده : نویسنده چهارم, ، تربیت اسلامی ، 1397/06/15 ، 187-209 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تطبیقی تفکر اجتماعی در اندیشه علامه طباطبایی و لیپمن و استخراج دلالتهای آن در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان ، سیدمنصور مرعشی : نویسنده اول,جعفر چراغیان : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,پروانه ولوی : نویسنده چهارم, ، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ، 1397/08/10 ، 149-186 ، ایران - تهران - تهران
تحلیل مفهوم شایستگی و نقش شایستگی اخلاقی در فرزند پروری ، افراسیاب صادقی چلچه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، روانشناسی تربیتی ، 1397/10/20 ، 1-24 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تطبیقی نظریه هوش اخلاقی حضرت علی(ع) در نهج البلاغه, با نظریه فضیلت های اخلاقی مشترک ادیان دالسگارد, پیترسون و سلیگمن و اصول هوش اخلاقی لنیک و کیل ، کریم سعید شعبانلو : نویسنده اول,ناصر بهروزی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، فرهنگ در دانشگاه اسلامی ، 1397/10/25 ، 547-574 ، ایران - تهران - تهران
تعلیم و تربیت در راستای حقوق شهروندی ، پاپی-سمیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، فصلنامه مطالعات حقوق شهروندی ، 1397/12/20 ، 103-125 ، ایران - تهران - تهران
Comparing the moral intelligence from Imam Ali’s viewpoint with theory of Borba , کریم سعید شعبانلو : First author,nasar bahroozi : second author,Manizheh Shehni Yailagh : Third author,MASOUD Sefaei mogdaddam : Fourth author, , Opción Journal , 2019-07-10 , 0-0 , venezuela - ونزوئلا - Caracas
Analyzing ethical sensitivity: developing on student-teacher education , habib kavandi : First author,Seyed Mansour Marashi : second author,Sayyed Jalal Hashemi : Third author,MASOUD Sefaei mogdaddam : Fourth author, , iranian journal of educational sociology , 2019-10-31 , 134-142 , Iran - Tehran - Tehran
رهیافتی به مفهوم معرفت در متون پهلوی و چگونگی پیوند آن با اخلاق و تربیت ، شیدا ریاضی هروی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,شهرام جلیلیان : نویسنده چهارم, ، تاریخ فلسفه ، 1398/11/20 ، 69-102 ، ایران - تهران - تهران
بررسی دیدگاه برساخت گرایی اجتماعی درباره کودکی, و آموزه ھای آن برای برنامه آموزش تفکر به کودکان ، رضا شیخه : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، تفکر و کودک ، 1398/12/25 ، 69-94 ، ایران - تهران - تهران
بررسی هستی شناسی متون پهلوی و استنتاج آموزههای تربیتی آن ، شیدا ریاضی هروی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,شهرام جلیلیان : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه ادبیات تعلیمی ، 1399/03/20 ، 1-27 ، ایران - اصفهان - دهاقان
خلاقیت به مثابۀ فهم اصیل و دلالتهای آن برای تعلیم و تربیت بحثی در هرمنوتیک فلسفی گادامر ، عبدالمحمد جابری نصر : نویسنده اول,پروانه ولوی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، حکمت و فلسفه ، 1399/03/30 ، 150-179 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تحلیلی اخلاق پیچیدگی و توسعه مفهومی آن ، کامران شاهولیکوهشوری : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، اخلاق پژوهی ، 1399/03/31 ، 69-94 ، ایران - قم - قم
بررسی مبانی فضایل فکری با تاکید بر آراء لیندا زگزبسکی ، فرخنده دیسناد : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، پژوهشهای معرفت شناختی ، 1399/06/30 ، 213-229 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تحلیلی مبانی رویکرد برساخت¬گرایی اجتماعی ، رضا شیخه : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، روش شناسی علوم انسانی ، 1399/06/31 ، 39-55 ، ایران - قم - قم
بررسی ماهیت فضایل فکری از نگاه زگزبسکی و تبیین دلالتهای آن در آموزش تفکر ، فرخنده دیسناد : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، اندیشه های نوین تربیتی ، 1399/09/30 ، 145-166 ، ایران - تهران - تهران
تبیین و نسبتشناسی رویکرد مشاوره فلسفی با مفهوم تربیت ، پروین خزامی : نویسنده اول,پروانه ولوی : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، مجله مشاوره کاربردی ، 1399/12/20 ، 98-121 ، ایران - خوزستان - اهواز
"همه روانانگاری" تامس نیگل بهعنوان مبنایی برای رویکرد "عصب-تربیت" ، فریدون شکیبانیا : نویسنده اول,پروانه ولوی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,خسرو باقری : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1400/06/30 ، 67-85 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
شناسایی مؤلفه های آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی ، فاطمه یوسفی : نویسنده اول,عبداله پارسا : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، پژوهش های برنامه درسی ، 1400/06/31 ، 133-156 ، ایران - فارس - شیراز
ارائۀ الگوی قرآنی تغییر درونی مطلوب در انسان به روش نظریه پردازی داده بنیاد متنی ، پاپی-سمیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,پروانه ولوی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی ، 1400/12/20 ، 1201-1216 ، ایران - تهران - تهران
رویکرد نو امدیشی اسلامی در حوزه زنان,مبانی و اهداف تربیت آن ، زینب نوری ممبنی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,پروانه ولوی : نویسنده چهارم, ، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ، 1401/06/30 ، 109-132 ، ایران - تهران - تهران
الگوی مفهومی تغییر درونی مطلوب بر پایه قرآن کریم: استنتاج اصول تربیتی ، پاپی-سمیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,پروانه ولوی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ، 1401/06/30 ، 7-31 ، ایران - تهران - تهران
The lived experience of parents from educating morality to their children Phenomenological study , parvaneh valavi : First author,n s : second author,MASOUD Sefaei mogdaddam : Third author, , Journal of Education and Health Promotion , 2022-11-30 , 1-6 , India - india - MUMBAI
The Lived Experience of Students in Facing the Educational-Moral Challenges of Depression and Suicide , parvaneh valavi : First author,پروین خزامی : second author,Sayyed Jalal Hashemi : Third author,MASOUD Sefaei mogdaddam : Fourth author, , Journal of Psychologycal Achievements , 2022-12-11 , 37-48 , Iran - khouzestan - Ahvaz
جایگاه تغییر درونی مطلوب در اسناد بالادستی نظام آموزش و پرورش ایران ، پاپی-سمیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,پروانه ولوی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، راهبــردهای آموزش در علوم پزشکی ، 1401/09/30 ، 435-446 ، ایران - تهران - تهران
پیش برندهها و بازدارندههای دانشگاه ایرانی در دوره معاصر ، عزیزاله احمدی : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده چهارم, ، آموزش عالی ایران ، 1401/11/19 ، 37-56 ، ایران - تهران - تهران
واکاوی رویکرد «گفت وشنود میان فرهنگی » در اندیشه علامه طباطبایی و ارائه دلالت های تربیتی آن ، سیدحسین نجاتی موسوی : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ، 1401/12/20 ، 141-166 ، ایران - تهران - تهران
ایده هومبولتی بیلدونگ و داللتهای تربیتی آن ، فاطمه نظری رودبالی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت ، 1401/12/20 ، 5-31 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
بررسی تحلیلی ایده بیلدونگ هردر و استنتاج مؤلفههای مفهومی تربیت بر پایه آن ، مسعود پیروتی اقدم : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده چهارم, ، پژوهش های فلسفی ، 1402/04/30 ، 176-198 ، ایران - آذربایجان شرقی - تبریز
مقالات (از کنفرانس)
تحلیلی بر مفهوم دانشگاه اسلامی بحثی در فلسفه آموزش و پرورش اسلامی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، چهل و چهارمین نشست روسای دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی ، 1381/06/30 ، ایران - نامعلوم - نامعلوم
An Analysis of the concept: and its aplication for action , MASOUD Sefaei mogdaddam : First author, , 'اتحادیه اروپایی تحقیقات آموزشی (EERA)dfghdfhdfgshgfdh , 2003-03-21 , germany - berlin - berlin
R.S.Peter and his reason based conception of mordity , MASOUD Sefaei mogdaddam : First author, , 'European Educational Research Association (EERA), ECER , 2004-03-20 , greece - asa - sas
Does teaching philosophy have anything to do with Irans fourth development plan? , MASOUD Sefaei mogdaddam : First author, , 'ECER2005 , 2005-03-21 , irland - irland - irland
نقش همکاریهای علمی بینالمللی بر توسعة مبتنی بر دانش ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول, ، سمینار دستاوردها و چالشها در همکاریهای علمی بینالمللی ، 1384/01/01 ، ایران - خوزستان - اهواز
بازتاب نظریه¬های جهانی شدن بر برنامه درسی ، یداله مهرعلی زاده : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم, ، هشتمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، جهانی شدن و بومی ماندن برنامه درسی، چالشها و فرصت ها ، 1387/08/08 ، ایران - مازندران - بابلسر
بررسی استراتژی¬های نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران بعد از انقلاب اسلامی ، یداله مهرعلی زاده : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,ابراهیم صالحی : نویسنده سوم, ، همایش نظارت و ارزیابی آموزش عالی ایران ، 1387/12/21 ، ایران - تهران - تهران
برنامه درسی علوم انسانی دانشگاه ها در رشد تفکر نقادانه دانشجویان چه نقشی دارد؟ ، اعظم رمضانی : نویسنده اول,عبداله پارسا : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، دانشگاه دانشجو و نیازهای جامعه ، 1389/02/29 ، ایران - اصفهان - اصفهان
بررسی همزیستی مسالمت آمیز به مثابه ی هدفی تربیتی و بازتاب آن در کتابهای درسی تعلیم و تربیت ایران ، محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم, ، اولین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران(چالش ها و چشم اندازها) ، 1389/02/30 ، ایران - تهران - تهران
بررسی همزیستی مسالمت آمیز به مثابه ی هدفی تربیتی و بازتاب آن در کتابهای درسی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ایران ، محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم, ، اولین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران(چالش ها و چشم اندازها) ، 1389/02/30 ، ایران - تهران - تهران
بررسی مبانی ساخت گرایی با بهره گیری از رئالیسم ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده دوم,پروانه ولوی : نویسنده سوم, ، اولین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران(چالش ها و چشم اندازها) ، 1389/02/30 ، ایران - تهران - تهران
اثرات جهانی شدن بر مدیریت کیفیت در آموزش عالی ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول,یداله مهرعلی زاده : نویسنده دوم, ، کنفرانس بین المللی توسعه آموزش عالی ، 1389/05/03 ، چین - پکن - پکن
بررسی تاثیر اجرای برنامه آموزش فلسفه به کودکان به روش اجتماع پژوهشی بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اهواز ، سیدمنصور مرعشی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,پروین خزامی : نویسنده سوم, ، کنفرانس بین المللی روز جهانی فلسفه ، 1389/08/30 ، ایران - تهران - تهران
بررسی و مقایسه ی رویکردهای کلی نظام تربیت معلم ایران در مولفه ی برنامه و محتوای درسی با رویکرد های کلی در نظام تربیت معلم مبتنی بر جهانی شدن ، نظرمحمد اربابی : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، دهمین همایش انچمن مطالعات برنامه درسی ایران ، 1389/12/10 ، ایران - تهران - تهران
بررسی سیر تحولات تربیت معلم در ایران ، نظرمحمد اربابی : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، دهمین همایش انچمن مطالعات برنامه درسی ایران ، 1389/12/10 ، ایران - تهران - تهران
بررسی مبانی معرفت شناختی سازنده گرایی و مضامین آن در تعلیم و تربیت ایران ، پروانه ولوی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم, ، دومین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ، 1390/02/29 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تحلیلی مبانی فاسفی نهاد امور پرورشی در آموزش و پرورش ایران ، مسعود صفایی مقدم : نویسنده اول,سیدمنصور مرعشی : نویسنده دوم,حبیب الله تبریزی : نویسنده سوم, ، اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404 ، 1390/08/08 ، ایران - تهران - تهران
روش شناسی و روش های پژوهشی در فلسفه تعلیم و تربیت ، پروانه ولوی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم, ، سومین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ، 1391/04/13 ، ایران - اصفهان - اصفهان
بررسی تطبیقی مولفه های آموزشی مدارس غیر انتفاعی و مدارس دولتی استان ایلام ، طاهر امانی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم, ، پنجمین همایش ملی آموزش ، 1392/02/25 ، ایران - تهران - تهران
رخداد تحول در سایه رخداد فهم در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالتهای آن برای اصلاح تعلیم و تربیت ، ذبیح اله خنجرخانی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,پروانه ولوی : نویسنده سوم, ، چهارمین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ، 1392/03/01 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
بررسی آموزه های تربیتی و اخلاقی دین صائبین مندایی ، عزیز سواری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم, ، فلسفه ی تربیت دینی و تربیت اخلاقی ، 1393/02/31 ، ایران - کرمان - کرمان
بررسی امکان و ضرورت قاعده طلایی اخلاق بر اساس اموزه های اخلاقی امام علی (ع) و کانت ، صاحبه سالار : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم, ، فلسفه ی تربیت دینی و تربیت اخلاقی ، 1393/02/31 ، ایران - کرمان - کرمان
مقایسه تطبیقی تربیت دینی و اخلاقی در ادیان اسلام و زرتشت ، طیب چهری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم, ، فلسفه ی تربیت دینی و تربیت اخلاقی ، 1393/02/31 ، ایران - کرمان - کرمان
تحویل نگری اخلاقی در منشورهای اخلاقی در دانشگاههای ایران ، علی روشنی زاده : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم, ، فلسفه ی تربیت دینی و تربیت اخلاقی ، 1393/02/31 ، ایران - کرمان - کرمان
بررسی آموزه های تربیتی و اخلاقی دینی صائبین مندائی ، عزیز سواری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم, ، فلسفه ی تربیت دینی و تربیت اخلاقی ، 1393/02/31 ، ایران - کرمان - کرمان
بررسی رابطه بین راهبردهای حل مسئله و نمرات ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدائی شهر نورآباد ممسنی ، منیره اسدی : نویسنده اول,حمید فرهادی راد : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری ، 1393/09/26 ، ایران - تهران - تهران
بررسی مبانی فلسفی دین صابئین مندائی و استخراج آموزه های تربیتی از آنها ، عزیز سواری : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده سوم,قیس السعدی : نویسنده چهارم, ، ششمین همایش بین المللی ادیان توحیدی ، 1393/11/16 ، ایران - اصفهان - اصفهان
بررسی مبانی روان شناختی معنای زندگی: ساز و کاری در راستای تعلیم و تربیت معنی دار ، شنبدی-هدیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، همایش بین المللی روانشناسی و فرهنگ زندگی ، 1394/06/05 ، ترکیه - استانبول - استانبول
تبیین و نقد مبانی فلسفی معنای زندگی از منظر اگزیستانسیالیسم ، شنبدی-هدیه : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، اولین همایش ملی علمی پژوهشی روانشناسی، علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه ، 1394/06/10 ، ایران - تهران - تهران
بررسی رویکرد آموزش و یادگیری مادامالعمر با نظر به ایدهی بیلدونگ ، فاطمه نظری رودبالی : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم,سیدجلال هاشمی : نویسنده چهارم, ، هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ، 1395/12/04 ، ایران - خوزستان - اهواز
استلزامات تربیتی پرورش یادگیرنده مادام العمر در نظام آموزش رسمی ، رحیمی نسب-حجت اله : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده سوم, ، هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران ، 1395/12/04 ، ایران - خوزستان - اهواز
رویکرد دین صابئین مندائی به آموزش و یادگیری مداوم ، عزیز سواری : نویسنده اول,سیدجلال هاشمی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم, ، هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران "فلسفه آموزش و یادگیری مداوم" ، 1395/12/04 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی تحلیلی سازنده گرایی با تاکید بر نظریه پیاژه و دلالت های آن برای برنامه درسی پیش از دبستان ، رضا شیخه : نویسنده اول,مسعود صفایی مقدم : نویسنده دوم,محمد جعفر پاک سرشت : نویسنده سوم,سیدمنصور مرعشی : نویسنده چهارم, ، اولین همایش ملی یافته های پژوهشی در حوزه پیش دبستانی ، 1397/12/06 ، ایران - خوزستان - اهواز
طرح های بنیادی
مطالعه تحلیلی نهضت معنویت گرایی در آموزش عالی: ما چه باید بکنیم ,مسعود صفایی مقدم : مجری مسئول, ,1388/01/01 ,
تدوین برنامه پنج ساله دوم توسعه و عمران شهر اهواز دوره زمانی 1395 الی 1399 ,یداله مهرعلی زاده : مجری مسئول,محمدعلی فیروزی : مجری دوم,مهدی نداف : مجری دوم,کاظم رنگزن : مجری دوم,مصطفی کابلی زاده : مجری دوم,مجید گودرزی : مجری دوم,فاطمه پودات : مجری دوم,فاطمه محمد علی نژاد : مجری دوم,علی حسینی : مجری دوم,امین خطیبی : مجری دوم,سکینه شاهی : مجری دوم,مهدی قمشی : مجری دوم,حسن حکمت : مجری دوم,مهرداد بامداد : مجری دوم,عبدالرضا نواح : مجری دوم,محمدرضا دوستان : مجری دوم,یداله زرگر : مجری دوم,هادی معاضد : مجری دوم,محمدابراهیم مظهری : مجری دوم,مهرداد نامداری : مجری دوم,سعید برومندنسب : مجری دوم,مسعود خداپناه : مجری دوم,نوراله معلمی : مجری دوم,مهرانگیز چهرازی : مجری دوم,پژمان محمدی : مجری دوم,سیدمنصور مرعشی : مجری دوم,مسعود صفایی مقدم : مجری دوم,صدیقه حیدری نژاد : مجری دوم,ابراهیم حاجی دولو : مجری دوم, ,1394/03/16 ,شهرداری اهواز ,ایران - خوزستان - اهواز ,
آسیب شناسی سیل استان خوزستان و تدوین شناسنامه مناطق سیل زده ,مجید گودرزی : مجری مسئول,یداله مهرعلی زاده : مجری دوم,مسعود صفایی مقدم : مجری سوم,مهرداد نامداری : مجری چهارم,سیدمنصور مرعشی : مجری پنجم,مهدی قمشی : مجری ششم,سکینه شاهی : مجری هفتم,عباس امان الهی : مجری هشتم,حسین ملتفت : مجری نهم,حسین الهام پور : مجری دهم,زهرا سلطانی : مجری دهم, ,1398/05/01 ,استانداری خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
مطالعه طراحی مدل مسئولیت اجتماعی سازمان آب و برق خوزستان با رویکرد تاب آوری فنی,اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی ,یداله مهرعلی زاده : مجری اول,عبداله پارسا : مجری دوم,مجید گودرزی : مجری دوم,مرتضی امیدیان : مجری دوم,سکینه شاهی : مجری دوم,مهدی قمشی : مجری دوم,جواد احدیان : مجری دوم,مهرداد نامداری : مجری دوم,غلامحسین رحیمی دوست : مجری دوم,سیدمنصور مرعشی : مجری دوم,مسعود صفایی مقدم : مجری دوم,حسین ملتفت : مجری سوم,مسعود خداپناه : مجری سوم, ,1399/05/21 ,سازمان آب و برق خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
عضویت در مجامع ملی و بین المللی
عضو ,1370/01/01 ,ایران - تهران - تهران ,انجمن علوم تربیتی ایران ,
سایر ,1384/01/01 ,ایران - تهران - تهران ,انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری ,
سایر ,1385/01/01 ,ایران - تهران - تهران ,انجمن و دبیرخانه همکاریهای بینالمللی ایرانشناسی ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
سیمین ارمنده
بررسی تناسب داستانهای "مجموعه چهل کودک" بهعنوان محتوای برنامههای حلقه کندوکاو
کارشناسی ارشد
1402/11/29
زهرا اسدی
تحلیل فلسفی ایده مدرسة والدین با نگاهی به رویکرد آموزش مداوم
دکتری
فاطمه البوغبیش
بررسی تحلیلی تفکر قدردان و نقش آن در تربیت کودک و نوجوان
کارشناسی ارشد
1401/06/29
سعیده بیات
زندگی معناداربه عنوان یک هدف تربیتی تحلیل مبانی فلسفی و دینی زندگی معنادار
دکتری
حبیب الله تبریزی
بررسی تحلیلی ویژگی تأثیر پذیری انسان با تاملی بر رویکرد عاملیت آدمی و تبیین پیامدهای آن در تعلیم و تربیت
دکتری
فاطمه چلداوی
بررسی الگوهای تفکر غیر کلیشهای، و تطبیق مؤلفههای آن با مؤلفههای تفکر در برنامه آموزش فلسفه به کودکان
کارشناسی ارشد
1402/10/10
معصومه حیدری نصرابادعلیا
تحلیل پدیدارشناختی حساسیت محیط زیستی آموزگاران و ارائۀ رهنمودهایی برای آموزش و ارتقای آن در مدارس ابتدایی شهر یاسوج
کارشناسی ارشد
عاطفه زارعی
بررسی و نقد آموزش علوم تجربی در ایران در پرتو بازخوانیِ توصیفی – تحلیلی ماهیت علم تجربی
دکتری
فاطمه سالمی
تأثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) (نسخه فیلیپ کم)، بر خلاقیت و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان
کارشناسی ارشد
1402/04/04
خدیجه سعیدی
تحلیل رابطه بعد عاطفی با بعد شناختی انسان و دلالت های تربیتی آن از منظر صحیفه سجادیه
کارشناسی ارشد
1401/07/30
کبری شجاعی
بررسی تحلیلی باورهای انسان شناختی آموزش مداوم و استنتاج دلالتهای تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1400/12/25
طلعت طوسی
تحلیل مفهوم تنهایی و تبیین دلالت های آن در تعلیم و تربیت
دکتری
مرجان فرح نیا
تجربه ی آموزگار دانش آموزان دوزبانه پایه اول بودن در شهر اهواز: تبیین چالش ها و راهکارهای موثر یاددهی- یادگیری
کارشناسی ارشد
فرانک کاوسی
بازنمایی مولفه های تفکر همدلانه در روایت معلمان زن از تعاملشان با دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر ایذه
کارشناسی ارشد
1401/11/30
علیرضا کاوندی
بررسی تحلیلی مبانی نظری اختلاف نظر و ارائه یک الگوی تربیتی برای مواجهه با آن
دکتری
مریم گوروئی محمدی
واکاوی تجارب زیسته آموزگاران پایه دوم ابتدایی شهر کرج از اخلاق تدریس در زمان همه گیری بیماری کووید-19
کارشناسی ارشد
1401/06/23
مریم احسان فر
بررسی تطبیقی دیدگاه های ژان ژاک روسو و مرتضی مطهری درباره ی تربیت دینی
کارشناسی ارشد
1390/03/25
مژگان آزادمهر
بررسی تحلیلی ظلم به خود در اندیشه اسلامی و تبیین دلالت های تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1398/11/14
مرضیه اسدی
آسیب شناسی برنامه ی آموزش فلسفه به کودکان با تاکید بر اجرای آن در آموزش و پرورش ایران
کارشناسی ارشد
1390/06/28
یداله اقدامی
(نقش تقدس(امرقدسی) در تعلیم و تربیت)The Role of Hollyness in Education
کارشناسی ارشد
1381/01/01
امیری-کاوه
بررسی مبانی هستی شناسی و انسان شناسی در منظومه ی فکری حافظ و دلالت های آن برای پرورش انسان مطلوب
دکتری
جهان بخش اورک
تبیین و تحلیل مفهوم عدالت آموزشی و دلالتهای تربیتی آن در نظام تعلیموتربیت ایران
دکتری
1394/06/25
فاطمه بیان مهر
انسان تربیت شده در نهج البلاغه
کارشناسی ارشد
1390/12/22
احلام بیت ناصر
تبیین فرآیند محاسبۀ نفس در اسلام و دلالتهای آن برای تعلیم وتربیت اسلامی
کارشناسی ارشد
سیدنورالدین بهروزی نیک
بررسی زمینه های رشد اخلاقی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان
کارشناسی ارشد
1393/06/29
بهمیی-سهیلا
بررسی تطبیقی وجوه تربیتی مکتب عمل گرایی (جان دیویی) و مکتب کارکردگرایی ساختاری(پارسونز )
کارشناسی ارشد
1394/01/26
طاهره بهمنی
بررسی ایده "استقلال اخلاقی" به عنوان هدفی تربیتی
دکتری
1394/04/13
علی بوجلالی
تبیین خود فراموشی به عنوان یک مشکل تربیتی و راههای اصلاح آن بر اساس آموزه های اسلامی
کارشناسی ارشد
1396/07/12
زهرا بوری سرحانی
تدوین الگوی امر به معروف و نهی از منکر در اندیشه اسلامی و استنتاج دلالت های تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1399/12/14
جاسم تابعالحجه
(تربیت اجتماعی در نهج البلاغه) Social Education in Nahj-ol-Balaghe
کارشناسی ارشد
1378/01/01
حکیمه ترحم
بررسی تحلیلی ایده اهستگی و دلالت های تربیتی آن : با تاکید بر رویکردی اسلامی و ایرانی
کارشناسی ارشد
مریم جمیلی
بررسی تجربه زیسته اعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید چمران اهواز از رعایت اخلاق حرفهای
کارشناسی ارشد
1396/07/11
بهناز جهانیان
مطالعه دیدگاه دیویی در خصوص تربیت عقلانی و امکان بهره گیری از آن در آموزش و پرورش ایران
کارشناسی ارشد
1389/09/17
عبدالحمید چیت ساز
بررسی و تحلیل «نظریة تبیین ارزشها» و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی
کارشناسی ارشد
1385/01/01
جعفر چراغیان
تحلیل مبانی جامعه شناختی برنامه آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر رویکردی اسلامی
دکتری
1396/06/29
جعفر چراغیان
بررسی تطبیقی آرای جان دیویی و امیل دورکیم درباره ی تربیت اجتماعی
کارشناسی ارشد
1389/06/29
طیب چهری
بررسی نظام اخلاقی شاهنامه فردوسی و دلالت های آن برای تربیت اخلاقی
دکتری
1396/04/19
احمد حقی
: ارائه و تبیین الگوی تربیت اخلاقی بر مبنای نظریه اعتباریات علامه طباطبایی
دکتری
1396/07/05
ذبیح اله خنجرخانی
بررسی تحلیلی هرمنوتیک فلسفی هانس گئورگ گادامر و دلالتهای تربیتی آن
دکتری
1393/06/31
مادح دست مرد
بررسی مبانی نظری ایدۀ خودکارآمدی به عنوان هدفی تربیتی
دکتری
1391/10/24
شیدا ریاضی هروی
بررسی مبانی فلسفی ادبیات پهلوی ساسانی و استنتاج فلسفه ی تربیتی آن
دکتری
1399/06/18
حسین رجبعلی پور
بررسی تحلیلی ماهیت دانش و دلالت های آن برای نظریه های مدیریت دانش
دکتری
1395/04/14
بهاءالدین رحمانی
بررسی تحلیلی اخلاق معلمی و تعیین جایگاه آن در اهداف و برنامه های تربیت معلم ایران
دکتری
1392/07/15
سارا رحیمی نژاد
بررسی تحلیلی مفهوم خیر خواهی و تبیین تربیت اخلاقی مبتنی بر آن
کارشناسی ارشد
1398/06/27
رحیمی نسب-حجت اله
بررسی تحلیلی مبانی نظری ایده یادگیری مادام العمر به مثابه رویکردی تربیتی
دکتری
1395/06/24
علیرضا رشیدی
بررسی تطبیقی اصل آزادی و عقلانیت و دلالتهای تربیتی آنها از دیدگاه مکاتب لیبرالیسم و اسلام
دکتری
1385/01/01
محمد رعنایی پور
بررسی فضایل اخلاقی از دیدگاه ارسطو ودلالتهای تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1390/11/09
علی روشنی زاده
بررسی مبانی پیامدگرایانه و ناپیامدگرایانه مفاهیم مشترک اخلاقی منشورهای اخلاقی دانشگاه¬های ایران
دکتری
1394/11/25
صاحبه سالار
بررسی تحلیلی ایده دانشگاه فضیلت بنیاد با تاکید بر ماهیت و کارکرد دانش
دکتری
1397/11/10
کبری سطوتی جمیل
مبانی انسان شناختی جهانی شدن و دلالتهای تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1390/08/11
فاطمه سلطانی نژاد
بررسی تحلیلی آموزه های تربیتی زرتشت
کارشناسی ارشد
1389/09/17
عزیز سواری
بررسی نظام اخلاقی دین صابئین مندائی و دلالت های آن برای تعلیم و تربیت اخلاقی
دکتری
عزیز سواری
بررسی مبانی فلسفی دین صابئین مندائی و استخراج آموزه های تربیتی از آنها
کارشناسی ارشد
1392/06/25
کریم سواری
(بررسی دیدگاههای فلسفی عقیدتی دانش آموزان پسرپایه سوم دبیرستانهای شهر اهواز در مورد نماز) The Study of Philosophical-Ideological views on Praying Behavior of Third Grade High School Students in Ahvaz
کارشناسی ارشد
1380/01/01
رضا شیخه
بررسی تحلیلی مبانی رویکرد برساخت گرایی اجتماعی درباره ی دوران کودکی و استلزامات تربیتی آن
دکتری
1398/02/04
علی میرزا صالحی
بررسی تحلیلی نظریههای خودگرایی و دیگرگرایی اخلاقی و استنتاج دلالت-های آن برای تربیت اخلاقی
کارشناسی ارشد
1399/11/30
خمیس صیدی
تحلیل مبانی فلسفی حقوق کودکان و استلزامات تربیتی آن با تاکید بر کنوانسیون جهانی حقوق کودک
دکتری
علیرضا صمدی دارافشانی
بررسی دلالت های تربیتی آراء فلسفی ملا صدرا به عنوان فیلسوف مکتب اصفهان
کارشناسی ارشد
1390/07/26
هادی طاهری اصل
بررسی اهداف آموزش هنر از دیدگاه مکتب ایدئالیسم
کارشناسی ارشد
1386/01/01
جعفر ظاهری راد
بررسی تحلیلی تربیت دینی وچالش های پیش رو با تأکید بر آموزه های اسلامی
کارشناسی ارشد
1390/07/27
غلامی-محمدجواد
تحلیل ویژگی های انسان تربیت شده در مکتب اگزیستانسیالیسم
کارشناسی ارشد
1394/11/28
جهانبخش فلسفی جو
بررسی و تحلیل رابطه عقل و عاطفه در نهج البلاغه و استلزامات تربیتی آن
کارشناسی ارشد
1389/06/30
محمود کاظمی
بررسی مبانی و اصول و اهداف تربیت مدنی و کیفیت انعکاس آن در نظام آموزش و پرورش ایران
کارشناسی ارشد
1387/01/01
بهنام کاظم نیا
(عقل از دیدگاه امام علی (ع) و دلالتهای تربیتی آن) Reason in Imam Alis view, and its educational implications
کارشناسی ارشد
1380/01/01
اسماعیل گرجی
بررسی ایده آموزش مداوم در آثار سعدی
کارشناسی ارشد
1392/07/29
بتول محمدیان رحمت ابادی
بررسی تحلیلی تربیت اجتماعی از دیدگاه افلاطون و فارابی
کارشناسی ارشد
1389/12/18
مهدی مخت بادی
بررسی تحلیلی جایگاه آموزش مداوم در برنامه آموزش های فنی و حرفه ای(بر اساس فلسفه آموزش فنی-حرفه ای)
کارشناسی ارشد
سیدمنصور مرعشی
بررسی تاثیر روش اجتماع پژوهش در برنامة آموزش فلسفه به کودکان و تاثیر بر پرورش مهارتهای استدلال دانشآموزان پایه سوم راهنمایی مدارس نمونه دولتی شهر اهواز
دکتری
1385/01/01
پریوش ملحانی
بررسی تحلیلی ایده معنویت گرایی و جایگاه آن در آموزش و پرورش ایران
دکتری
1394/11/25
سیده نرگس موسوی صفت
بررسی تحلیلی فضیلت های فکری از منظر زگزبسکی و بازتاب آن در داستان های ایرانی و خارجی مورد استفاده در برنامه های آموزش فلسفه برای کودکان
کارشناسی ارشد
1399/12/11
فاطمه نظری رودبالی
بررسی تحلیلی ایده ی بیلدونگ و امکان کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت
دکتری
1402/06/28
محمد نعمانی
خلاقیت واستلزامات تربیتی آن دراندیشه اسلامی
دکتری
1394/11/14
زینب نوری ممبنی
ارائه رویکردی بومی(ایرانی- اسلامی) از فمینیسم و دلالت های آن برای نظام آموزشی ایران (با تاکید بر ایده ی برابری به مثابه ی انصاف)
دکتری
1401/07/20
پروانه ولوی
(بررسی نظریه اصالت نفع و مضامین آن در آموزش و پرورش اخلاقی) A Study of Utilitarianism and its implications for Moral Education
کارشناسی ارشد
1380/01/01
عنوان
منابع شناخت در فلسفه اسلامی و فلسفه ذهن
(
مدیریت توسط
مسعود صفایی مقدم
تعداد
0
)
فلسفه تربیتی اسلام
(
مدیریت توسط
مسعود صفایی مقدم
تعداد
0
)
تعلیم و تربیت اسلامی
(
مدیریت توسط
مسعود صفایی مقدم
تعداد
0
)
فلسفه اخلاق
(
مدیریت توسط
مسعود صفایی مقدم
تعداد
0
)
مکاتب فلسفی و ارا تربیتی2
(
مدیریت توسط
مسعود صفایی مقدم
تعداد
0
)
فلسفه کودکی
(
مدیریت توسط
مسعود صفایی مقدم
تعداد
0
)
نمایش 6 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
شماره تماس: 0611-3360609
پست الکترونیکی: