Mohammed Ayatimaher

Assistant Professor

Update: 2025-03-03

Mohammed Ayatimaher

دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی / گروه مدیریت

Master Theses

  1. تاثیر عوامل مرتبط با رویداد های ورزشی تلویزیونی بر قصد خرید هواداران تیم فولاد خوزستان
    آلا سادات موسوی نیا 1403
  2. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی اینستاگرام بر افزایش تمایل به بازدید از مقاصد گردشگری
    محمدامین اسمعیل پناهی 1403
  3. بررسی تاثیر اقدامات سبزشویی بر ارزش ویژه برند سبز در صنایع مواد غذایی استان خوزستان
    شیما قلمباز 1403
  4. ارائه الگوی رقابت پذیری گردشگری دفاع مقدس
    سیدمحمدمهدی ال طاها 1402
  5. ارائه مدل پذیرش خدمات بازاریابی چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بانكداری
    راضیه منجزی 1402
  6. توسعه الگوی پیشایندی موفقیت تحول دیجیتال در كسب و كارهای كوچك و متوسط
    صادق محمودی 1402
  7. ارزشیابی و اولویت بندی فناوری های بازاریابی دیجیتال با رویكرد تركیبی SEM-FMCDM
    هومان یوسفی قلعه گژدمی 1402
  8. بررسی رابطه علی كانال های بازاریابی دیجیتال با تصمیم خرید كاربران پیام رسان های داخلی به واسطه شفاهی سازی الكترونیك
    اسما شریفات 1402
  9. بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد در صنعت خرده فروشی
    سحر حاجی زاده 1402
  10. بررسی رابطه ویژگی های تاثیرگذاران بر قصد خرید كاربران رسانه های اجتماعی: (مورد مطالعه: كاربران واتساپ و اینستاگرام ).
    محمد ملكی چگنی 1401
  11. سبزشویی و تبیین مکانیسم اثر آن بر قصد خرید سبز
    بهار سپیانی 1401
  12. رتبه بندی گرایش های بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بارویکرد پایداری در دوره پاندمیک کوید 19
    مهدی بابائی 1400