صفحه اعضا هیئت علمی - دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
Assistant Professor
Update: 2025-03-03
Mohammed Ayatimaher
دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی / گروه مدیریت
Master Theses
-
تاثیر عوامل مرتبط با رویداد های ورزشی تلویزیونی بر قصد خرید هواداران تیم فولاد خوزستان
آلا سادات موسوی نیا 1403 -
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی اینستاگرام بر افزایش تمایل به بازدید از مقاصد گردشگری
محمدامین اسمعیل پناهی 1403 -
بررسی تاثیر اقدامات سبزشویی بر ارزش ویژه برند سبز در صنایع مواد غذایی استان خوزستان
شیما قلمباز 1403 -
ارائه الگوی رقابت پذیری گردشگری دفاع مقدس
سیدمحمدمهدی ال طاها 1402 -
ارائه مدل پذیرش خدمات بازاریابی چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بانكداری
راضیه منجزی 1402 -
توسعه الگوی پیشایندی موفقیت تحول دیجیتال در كسب و كارهای كوچك و متوسط
صادق محمودی 1402 -
ارزشیابی و اولویت بندی فناوری های بازاریابی دیجیتال با رویكرد تركیبی SEM-FMCDM
هومان یوسفی قلعه گژدمی 1402 -
بررسی رابطه علی كانال های بازاریابی دیجیتال با تصمیم خرید كاربران پیام رسان های داخلی به واسطه شفاهی سازی الكترونیك
اسما شریفات 1402 -
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد در صنعت خرده فروشی
سحر حاجی زاده 1402 -
بررسی رابطه ویژگی های تاثیرگذاران بر قصد خرید كاربران رسانه های اجتماعی: (مورد مطالعه: كاربران واتساپ و اینستاگرام ).
محمد ملكی چگنی 1401 -
سبزشویی و تبیین مکانیسم اثر آن بر قصد خرید سبز
بهار سپیانی 1401 -
رتبه بندی گرایش های بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بارویکرد پایداری در دوره پاندمیک کوید 19
مهدی بابائی 1400