محمد آیتی مهر

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/13

محمد آیتی مهر

دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی / گروه مدیریت

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر عوامل مرتبط با رویداد های ورزشی تلویزیونی بر قصد خرید هواداران تیم فولاد خوزستان
    آلا سادات موسوی نیا 782
  2. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی اینستاگرام بر افزایش تمایل به بازدید از مقاصد گردشگری
    محمدامین اسمعیل پناهی 782
  3. بررسی تاثیر اقدامات سبزشویی بر ارزش ویژه برند سبز در صنایع مواد غذایی استان خوزستان
    شیما قلمباز 782
  4. ارائه الگوی رقابت پذیری گردشگری دفاع مقدس
    سیدمحمدمهدی ال طاها 781
  5. ارائه مدل پذیرش خدمات بازاریابی چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بانکداری
    راضیه منجزی 781
  6. توسعه الگوی پیشایندی موفقیت تحول دیجیتال در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    صادق محمودی 781
  7. ارزشیابی و اولویت بندی فناوری های بازاریابی دیجیتال با رویکرد ترکیبی SEM-FMCDM
    هومان یوسفی قلعه گژدمی 781
  8. بررسی رابطه علی کانال های بازاریابی دیجیتال با تصمیم خرید کاربران پیام رسان های داخلی به واسطه شفاهی سازی الکترونیک
    اسما شریفات 781
  9. بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد در صنعت خرده فروشی
    سحر حاجی زاده 781
  10. بررسی رابطه ویژگی های تاثیرگذاران بر قصد خرید کاربران رسانه های اجتماعی: (مورد مطالعه: کاربران واتساپ و اینستاگرام ).
    محمد ملکی چگنی 780
  11. سبزشویی و تبیین مکانیسم اثر آن بر قصد خرید سبز
    بهار سپیانی 780
  12. رتبه بندی گرایش های بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بارویکرد پایداری در دوره پاندمیک کوید 19
    مهدی بابائی 779