صفحه اعضا هیئت علمی - دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/12/13
محمد آیتی مهر
دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی / گروه مدیریت
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر عوامل مرتبط با رویداد های ورزشی تلویزیونی بر قصد خرید هواداران تیم فولاد خوزستان
آلا سادات موسوی نیا 782 -
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی اینستاگرام بر افزایش تمایل به بازدید از مقاصد گردشگری
محمدامین اسمعیل پناهی 782 -
بررسی تاثیر اقدامات سبزشویی بر ارزش ویژه برند سبز در صنایع مواد غذایی استان خوزستان
شیما قلمباز 782 -
ارائه الگوی رقابت پذیری گردشگری دفاع مقدس
سیدمحمدمهدی ال طاها 781 -
ارائه مدل پذیرش خدمات بازاریابی چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بانکداری
راضیه منجزی 781 -
توسعه الگوی پیشایندی موفقیت تحول دیجیتال در کسب و کارهای کوچک و متوسط
صادق محمودی 781 -
ارزشیابی و اولویت بندی فناوری های بازاریابی دیجیتال با رویکرد ترکیبی SEM-FMCDM
هومان یوسفی قلعه گژدمی 781 -
بررسی رابطه علی کانال های بازاریابی دیجیتال با تصمیم خرید کاربران پیام رسان های داخلی به واسطه شفاهی سازی الکترونیک
اسما شریفات 781 -
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد در صنعت خرده فروشی
سحر حاجی زاده 781 -
بررسی رابطه ویژگی های تاثیرگذاران بر قصد خرید کاربران رسانه های اجتماعی: (مورد مطالعه: کاربران واتساپ و اینستاگرام ).
محمد ملکی چگنی 780 -
سبزشویی و تبیین مکانیسم اثر آن بر قصد خرید سبز
بهار سپیانی 780 -
رتبه بندی گرایش های بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بارویکرد پایداری در دوره پاندمیک کوید 19
مهدی بابائی 779