صفحه اعضا هیئت علمی - دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/12/13
علی بیرمی پور
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی / گروه علوم تربیتی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ارزشیابی "برنامه درسی ویژه مدرسه"در دوره ابتدایی شهر اهواز بر اساس مدل ماتریس ارزشیابی برنامه درسی
ثریا برازنده فر 781 -
مطالعه ی پدیدارشناختی مشارکت والدین در فرایند اجرای برنامه درسی دوره اول متوسطه مدارس حاشیهای شهر اهواز
بهاره اثنی عشر 781 -
تجارب زیسته مربیان مراکز پیشدبستانی شهر اهواز از مشارکت نوآموزان در فعالیتهای بدنی
فرشته مطوف 781 -
مرور نظام مند مطالعات انجام شده درباره ی ارتباط پیامدهای برنامه ی درسی دانشگاه های فنی و حرفه ای و انتظارات بازار کار
سحر صفی خانی قلی زاده 781 -
مطالعه میزان استفاده معلمان از راهبردهای یادگیری فعال در دوره دوم ابتدایی شهر اهواز
ازاده طیب 780 -
بررسی جو مدارس ابتدایی شهرستان دزفول از منظر توجه به پرورش خلاقیت: یک رویکرد ترکیبی
کاظمیه دستوریان 779 -
کاوش موانع و راهکارهای مشارکت والدین در مراکز پیش دبستانی
سیده فاطمه موسوی زاده 779 -
چالش ها و راهبردهای انتقال به آموزش دیجیتال در آموزش عالی ایران با توجه به دنیاگیری کووید- 19: مطالعه ای پدیدارشناختی
شیدا اچرش 779 -
باور های مربیان دوره پیش دبستانی نسبت به بازی و ارتباط آن با عملکرد کلاسی آنها
الهه ساکیان 779 -
ارزیابی بستر اجرای برنامه درسی پایه چهارم ابتدایی در زمینه مهارت خواندن بر اساس شاخصهای پرلز
هما هاشمی بنی 778 -
بررسی برنامه درسی تربیت شهروندی در مدارس دوره اول متوسطه
آتنا نیسی 778 -
بررسی کیفیت تدریس معلمان دوره ی ابتدایی استان ایلام
یوسف عسکری 777 -
بررسی عوامل موثر در عملکرد دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در درس ریاضی با توجه به یافته های مطالعات بین المللی تیمز 2015
زهرا سمساری 777