منو اصلی
EN
FA
AR
FR
منو اصلی
صفحه دانشکده
درباره دانشکده
گروه آموزشی علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز در آذر ماه 1351 به همت مرحوم دکتر خسرو چهرزاد با تشکیل گروه آموزشی تعلیم و تربیت جنب ساختمان دارایی فعلی (واقع در سه گوش) دانشگاه شهید چمران مشغول به فعالیت گردید. در بدو تأسیس، اعضاء هیأت علمی این گروه متشکل از 1 نفر دانشیار، 5 نفر استادیار و 3 نفر مربی بوده است که در مقطع کارشناسی در رشته تعلیم و تربیت و تکنولوژی آموزشی دانشجو پذیرش داشته است.
تاریخچه
چارت سازمانی
آلبوم تصاویر
شرح وظایف دانشکده
ریاست
دکتر سیدعلی مرعشی، گروه روانشناسی، استادیار، شماره تماس: 33226409
ریاست فعلی
رؤسای پیشین
دفتر ریاست
دبیرخانه
فناوری اطلاعات دانشکده
حسابداری
اموال
اداره خدمات عمومی
خیرین
شرح وظایف ریاست دانشکده
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
دکتر سیدعباس رضوی، گروه علوم تربیتی، دانشیار، شماره داخلی: 4658
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی فعلی
معاونین پیشین آموزش
شرح وظایف معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی
کارکنان آموزش و تحصیلات تکمیلی
امور آموزشی
امورتحصیلات تکمیلی
آیین نامه ها
بردالکترونیکی آموزش
فرم های آموزشی
معاونت پژوهش و ارتباط با جامعه
دکتر نسرین ارشدی، گروه روانشناسی، استاد، شماره داخلی: 4640
معاون پژوهشی و ارتباط با جامعه
معاونین پیشین پژوهشی
امور پژوهشی
فرم ها ی پژوهشی و کد اخلاقی و اخلاق پژوهشی
آیین نامه های پژوهشی
کارکنان پژوهشی
گروه های آموزشی
این دانشکده شامل 4 گروه آموزشی که شامل گروه های: مشاوره ،علوم تربیتی ،روانشناسی ،علم اطلاعات و دانش شناسی می باشد.
گروه مشاوره
گروه علوم تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانش شناسی
گروه روانشناسی
شرح وظایف گروههای آموزشی
شرح وظایف مدیران گروههای آموزشی
کتابخانه
درباره کتابخانه
منابع کتابخانه
تازه های کتابخانه
از کتابدار بپرس
تماس با کتابخانه
مجلات
مجله علوم تربیتی
مجله کتابداری و علوم اطلاعاتی
مجله مشاوره کاربردی
مجله دستاوردهای روان شناختی
مجله مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی
مجله دستاوردهای روانشناسی بالینی
ارتباط با ما
سهشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۳
صفحات مشترک
اعضای هیات علمی
علیرضا حاجی یخچالی
علیرضا حاجی یخچالی
(EN Page)
دانشیار
گروه روانشناسی
شماره تماس: 4635
پست الکترونیکی:
پروفایل در گوگل اسکولار
مقالات و کتب
فعالیت های اجرایی
پایان نامه ها و رساله ها
صفحات درسی استاد
تماس ها
کتب
مرتضی مرادی : مترجم اول,علیرضا حاجی یخچالی : مترجم دوم, ,روان شناسی در کلاس درس (راهنمای معلمان) ,انتشارات ترخون ,1397 ,978-600-8873-56-3 ,ایران - تهران - تهران ,
علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده اول,ناصر بهروزی : نویسنده دوم,مرتضی مرادی : نویسنده سوم, ,بهزیستی تحصیلی (مبانی نظری و ویژگی های روانسنجی) ,انتشارات نوربخش ,1400 ,978-622-6777-92-6 ,ایران - تهران - تهران ,
مقالات
خودکارآمدی و هدف های پیشرفت ، منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده اول,فاطمه بوستانی : نویسنده دوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، مطالعات روانشناسی تربیتی ، 1391/08/01 ، 81-110 ، ایران - سیستان و بلوچستان - زاهدان
مقایسه دانش آموزان دارای سبکهای یادگیری متفاوت از لحاظ هوشهای چندگانه ، فاطمه نادی : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,سیداسماعیل هاشمی : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، مجله شخصیت و تفاوت های فردی ، 1391/08/15 ، 86-102 ، ایران - بوشهر - بوشهر
The Relationship of Self-efficacy And Achievement Goals with Metacognition In Female High School Students In Iran , Manizheh Shehni Yailagh : First author,SEIROS Allipour : second author,Fatemeh BOSTANI : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , Procedia Social and Behavioural Sciences , 2013-08-07 , 117-119 , USA - امریکا - new york
رابطه برخی پیشایندهای اجتماعی با مولفه های هدفگرایی اجتماعی در دانش آموزان سال چهارم دبیرستان های دخترانه شهر اهواز ، صغرا ظفری : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم, ، دست آوردهای روان شناختی ، 1392/06/22 ، 19-38 ، ایران - خوزستان - اهواز
The Effects of Creative Problem Solving Process Training on Academic Well-being of Shahid Chamran University Students , Alireza Hajiyakhchali : First author, , Procedia - Social and Behavioral Sciences , 2013-09-23 , 549-552 , holland - هلند - sadas
Comparisons of self-determination among students with learning disabilities and without learning disabilities , Manizheh Shehni Yailagh : First author,mohammad abbasi : second author,nasar bahroozi : Third author,SEIROS Allipour : Fourth author,Alireza Hajiyakhchali : Author5, , American Journal of Applied Psychology , 2014-03-19 , 27-31 , - -
Relationship between Self-Determination and Academic Identity in the Elementary Students , Manizheh Shehni Yailagh : First author,mohammad abbasi : second author,nasar bahroozi : Third author,SEIROS Allipour : Fourth author,Alireza Hajiyakhchali : Author5, , Psychology and Behavioral Sciences , 2014-03-20 , 1-4 , - -
رابطه علی ویژگیهای شخصیت و باورهای هوشی با خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری هدف های پیشرفت در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر خرم آباد ، فتانه فتحی چگنی : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,ذکرالله مروتی : نویسنده سوم, ، دست آوردهای روان شناختی ، 1393/02/01 ، 34-55 ، ایران - خوزستان - اهواز
رابطه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی ، علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده اول,ذکرالله مروتی : نویسنده دوم,فتانه فتحی چگنی : نویسنده سوم, ، مجله شخصیت و تفاوت های فردی ، 1393/06/12 ، 75-92 ، ایران - بوشهر - بوشهر
رابطه علّی ویژگی های شخصیت با فرسودگی تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی و تنیدگی تحصیلی ادراک شده در دانشجویان ، سرانچه-مسعود : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، روش ها و مدل های روان شناختی ، 1393/09/10 ، 75-92 ، ایران - فارس - مرودشت
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ، مرادی-ندا : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,ذکرالله مروتی : نویسنده سوم, ، دست آوردهای روان شناختی ، 1394/02/05 ، 209-226 ، ایران - خوزستان - اهواز
Comparison of the First-year High School Male Students with Different Parenting Styles in Terms of Emotional, Social and Educational Adjustment in Ahvaz ، سلطانی-عبداله : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,ناصر بهروزی : نویسنده سوم, ، Journal ob Behavioral Sciences in Asia ، 1394/04/09 ، 18-30 ، ایران - تهران - تهران
Comparison of the First-year High School Male Students with Different Parenting Styles in Terms of Emotional, Social and Educational Adjustment in Ahvaz , سلطانی-عبداله : First author,Alireza Hajiyakhchali : second author,nasar bahroozi : Third author, , Journal ob Behavioral Sciences in Asia , 2015-06-30 , 18-30 , Iran - Tehran - Tehran
The psychometric properties of the emotional, social and academic adjustment scale , سلطانی-عبداله : First author,Alireza Hajiyakhchali : second author,لیلا صاحبی بزاز : Third author, , Journal ob Behavioral Sciences in Asia , 2015-10-10 , 49-58 , Iran - Tehran - Tehran
The Comparison of Creativity, Innovation and Entrepreneurship Shahid Chamran University and Tehran University , nasar bahroozi : First author,Alireza Hajiyakhchali : second author,maryam ebrahimi : Third author,moosa javdan : Fourth author, , journal of changde teachers university -natural science edition , 2015-10-15 , 0-0 , china - -
مقایسه خودکارآمدی در تعامل با همسالان و شایستگی اجتماعی در دانش آموزان پسر با رفتارهای پرخاشگرانه و عادی ، علامه-عاطفه : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,مهناز مهرابی زاده هنرمند : نویسنده چهارم, ، شناخت اجتماعی ، 1394/08/30 ، 102-123 ، ایران - تهران - تهران
A Comparison between Securely Attached People from the Perspective of Quran and Psychology , fakhrossadat hosseinilar : First author,Manizheh Shehni Yailagh : second author,Alireza Hajiyakhchali : Third author,mohadaseh shafipour : Fourth author, , international jornal of humanties and cultural studies , 2016-03-20 , 1323-1335 , tunisia - -
رابطة ساده و چندگانه جهتگیریهای انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانشآموزان پسر سال سوم مقطع متوسطه ، حمید فرامرزی : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم, ، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ، 1395/01/30 ، 17-26 ، ایران - تهران - تهران
Gamification in library websites based on motivational theories , Zahed Bigdeli : First author, Gholam reza Heidari : second author,Alireza Hajiyakhchali : Third author, , webology , 2016-06-15 , 1-12 , Iran - namaloom -
رابطه ی بین سر زندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز ، حمید فرامرزی : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم, ، فصلنامه توسعه ی آموزش جندی شاپور ، 1395/06/30 ، 214-221 ، ایران - خوزستان - اهواز
رابطه علّی باور خود کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجیگری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس در معلمان مقطع متوسطه شهر ازنا ، بواسحاقی-منیژه : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,ذکرالله مروتی : نویسنده سوم, ، مجله مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی سابق دانشگاه شیراز ) ، 1395/07/10 ، 1-24 ، ایران - فارس - شیراز
آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجیگری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز ، زینب صداقت : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,غلامحسین مکتبی : نویسنده چهارم, ، روش ها و مدل های روان شناختی ، 1395/08/15 ، 45-66 ، ایران - فارس - مرودشت
بازیوارسازی خدمات کتابخانهای: مفهومی نوین در تعامل با کاربران ، بصیریان جهرمی-رضا : نویسنده اول,زاهد بیگدلی : نویسنده دوم,غلامرضا حیدری : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، تعامل انسان و اطلاعات ، 1395/09/10 ، 71-79 ، ایران - تهران - تهران
هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز ، مریم عزیزی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، توسعه کارآفرینی ، 1395/12/20 ، 653-669 ، ایران - تهران - تهران
تأثیر آموزش فرآیند حل مسأله خلاق بر خلاقیت و نوآوری کارکنان منطقه چهار عملیات انتقال گاز ، سیداسماعیل هاشمی : نویسنده اول,سمیرا شایان امین : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,عبدالزهرا نعامی : نویسنده چهارم, ، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی ، 1396/04/20 ، 59-82 ، ایران - تهران - تهران
مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بیصداقتی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان ، سحر بارانیان : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,عسکر آتش افروز : نویسنده سوم, ، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ، 1396/06/20 ، 23-34 ، ایران - تهران - تهران
رابطه علّی ذهنآگاهی با سرگردانی ذهنی با میانجیگری تنظیم التزام راهبردی، اضطراب، افسردگی و حافظه فعال ، سیمین زغیبی قناد : نویسنده اول,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، فصلنامه روانشناسی شناختی ، 1396/08/20 ، 31-40 ، ایران - تهران - تهران
طراحی و پیادهسازی نرمافزار بازیوارسازیشده وبسایت کتابخانهای و بررسی تأثیر کاربرد آن بر مؤلفههای خودتعیینگری کاربران کتابخانه ، بصیریان جهرمی-رضا : نویسنده اول,زاهد بیگدلی : نویسنده دوم,غلامرضا حیدری : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات ، 1396/09/20 ، 355-380 ، ایران - تهران - تهران
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال ، سیمین زغیبی قناد : نویسنده اول,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، روانشناسی تحلیلی شناختی ، 1396/10/15 ، 9-18 ، ایران - سمنان - گرمسار
سامانه کتابدان: نخستین سامانه کتابخانهای بازیوارسازیشده در ایران ، زاهد بیگدلی : نویسنده اول,غلامرضا حیدری : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, بصیریان جهرمی-رضا : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی ، 1396/11/30 ، 113-128 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
طراحی، تدوین و روایییابی برنامۀ آموزشی – روانشناختی توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی (مدل مککلوسکی) برای دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه ، حمید طریفی حسینی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، نشریه توانمندسازی کودکان استثنائی ، 1396/12/20 ، 17-33 ، ایران - تهران - تهران
رابطه انسجام خانواده, حمایت تحصیلی و تابآوری تحصیلی با پیوند با مدرسه و مؤلفههای آن ، زهرا قاسمی : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، روانشناسی خانواده ، 1396/12/20 ، 89-102 ، ایران - خوزستان - اهواز
پیشبینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خود - دلسوزی دانشآموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر یاسوج ، شمس اله اخش : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم, ، دوفصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشهای آموزش و یادگیری ، 1396/12/20 ، 17-25 ، ایران - تهران - تهران
The effects of teaching reflective thinking model on academic self-efficacy, achievement motivation, intention certainty and reflective thinking of the of Farhangyan University students in Ahvaz. , فخرالسادات حسینی لر : First author,Gholamhossien MAKTEBI : second author,Manizheh Shehni Yailagh : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , AMAZONIA INVESTIGA , 2018-08-20 , 401-418 , colombia - - کلمبیا
تحلیل بُعدیّت و مدل سازی ساختار توانایی های شناختی به روش نظریه سؤال-پاسخ چند بُعدی و مبتنی بر شاخص های وابستگی موضعی ، محسن یزدان فر : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، اندازه گیری تربیتی ، 1397/06/28 ، 163-218 ، ایران - تهران - تهران
Factor analysis of the revised scale of prosocial tendencies among secondary school female students in Ahwaz, Iran , parven rezaee : First author,Manizheh Shehni Yailagh : second author,nasar bahroozi : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVANCED AND APPLIED SCIENCES , 2018-11-20 , 96-100 , taiwan - تایوان - تایپه
تأثیر یک مداخله مبتنی بر نظریه چشمانداز آینده بر انگیزش پیشرفت, خودکارآمدی تحصیلی و چشمانداز زمان ، سلیم حقیقی : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی ، 1397/09/20 ، 33-48 ، ایران - تهران - تهران
آزمون مدل رابطهی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی, حرمت خود و استرس تحصیلی در دانشآموزان پسر ، مرتضی مرادی : نویسنده اول,ناصر بهروزی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، روش ها و مدل های روان شناختی ، 1397/09/30 ، 35-50 ، ایران - فارس - مرودشت
A latent growth curve model of academic motivation and academic self-efficacy of Shahid Chamran University students , mosafar goolizadeh : First author,Manizheh Shehni Yailagh : second author,SEIROS Allipour : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , International Journal of Psychology , 2019-01-10 , 157-182 , Iran - Tehran - Tehran
تأثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر سازگاری, بهزیستی مدرسه و تنظیم هیجان در دانشآموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان ، همت نورعلی : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,غلامحسین مکتبی : نویسنده چهارم, ، دست آوردهای روان شناختی ، 1397/11/01 ، 91-110 ، ایران - خوزستان - اهواز
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول ، زینب صداقت : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,غلامحسین مکتبی : نویسنده چهارم, ، مجله مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی سابق دانشگاه شیراز ) ، 1397/12/20 ، 194-218 ، ایران - فارس - شیراز
آزمون مدل رابطه علّی حمایت اجتماعی ادراک شده و مولفههای بهزیستی تحصیلی با میانجیگری باورهای خودکارآمدی تحصیلی ، مرتضی مرادی : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,ناصر بهروزی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، فصلنامه راهبردهای آموزش درعلوم پزشکی ، 1397/12/20 ، 32-40 ، ایران - تهران - تهران
بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربهی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز ، یاسر گراوند : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم, ، فصلنامه روان سنجی ، 1397/12/20 ، 7-21 ، ایران - تهران - رودهن
اثربخشی برنامه توانمندسازی مبتنی بر کارکردهای اجرایی خودتنظیمی بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان دوره ابتدایی ، حمید طریفی حسینی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، فصلنامه عصب روانشناسی ، 1398/05/30 ، 25-42 ، ایران - تهران - تهران
رابطه علّی ذهن آگاهی و انگیزش تحصیلی درونی و بیرونی با میانجی چشمانداز زمان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ، مرتضی امیدیان : نویسنده اول,زهرا مهرابی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، روانشناسی تربیتی ، 1398/09/30 ، 0-0 ، ایران - تهران - تهران
مقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی- غیراجتماعی: بازطراحی و مدلسازی براساس نظریه سؤال- پاسخ چندبُعدی, معادلات ساختاری و دادههای شبیهسازیشده ، محسن یزدان فر : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، پژوهش های کاربردی روانشناختی ، 1398/11/20 ، 1-24 ، ایران - تهران - تهران
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی ، محسن یزدان فر : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم,سیروس عالیپور بیرگانی : نویسنده چهارم, ، دوفصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری ، 1398/12/20 ، 91-118 ، ایران - همدان - همدان
خلاقیت به مثابۀ فهم اصیل و دلالتهای آن برای تعلیم و تربیت بحثی در هرمنوتیک فلسفی گادامر ، عبدالمحمد جابری نصر : نویسنده اول,پروانه ولوی : نویسنده دوم,مسعود صفایی مقدم : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، حکمت و فلسفه ، 1399/03/30 ، 150-179 ، ایران - تهران - تهران
رابطۀ علّی سرمایۀ روانشناختی با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری سرمایۀ اجتماعی ، مرضیه امینی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، پژوهشنامه روانشناسی مثبت ، 1399/06/30 ، 1-16 ، ایران - اصفهان - اصفهان
بررسی رابطۀ پیوند با مدرسه و رضایت از تحصیل با گرایش به رفتارهای خرابکارانه در دانشآموزان پسر سال دوم (دورة دوم) متوسطه شهر اهواز ، یاسین سعیدی : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، روانشناسی مدرسه ، 1399/09/20 ، 83-100 ، ایران - اردبیل - اردبیل
The effect of positive achievement emotion training on academic motivation and academic boredom in students of Dezful university of medical sciences , محمد افضل زاده : First author,Gholamhossien MAKTEBI : second author,nasar bahroozi : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , Journal of Advanced Pharmacy Education & Research [JAPER] , 2021-05-10 , 62-70 , India - Utarpradesh - علیگره
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامهریزی عصب-زبانشناختی بر هوش هیجانی, انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دختر مبتلا به ناتوانیهای یادگیری ، لیلا منصوری : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,غلامحسین مکتبی : نویسنده چهارم, ، روانشناسی تربیتی ، 1400/12/29 ، 81-105 ، ایران - تهران - تهران
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر رویکرد آمایه ذهنی رشد بر عملکرد ریاضی در دانشآموزان ، شراره عشایری : نویسنده اول,مرتضی امیدیان : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، روانشناسی تربیتی ، 1401/01/20 ، 189-206 ، ایران - تهران - تهران
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ، لیلا منصوری : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,غلامحسین مکتبی : نویسنده چهارم, ، فصلنامه ناتوانی های یادگیری ، 1401/05/30 ، 91-103 ، ایران - اردبیل - اردبیل
مقایسه تاثیر «بازی توانبخشی شناختی رایانهای توجه و حافظه» و «بازیهای عملی توجه» بر توجهپایدار, بازداری پاسخ , سرعت و صحت خواندن در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با نشانگان نارساخوانی ، محمد دریکوند : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، مطالعات روانشناسی تربیتی ، 1401/06/30 ، 29-47 ، ایران - سیستان و بلوچستان - زاهدان
The Effect Of Reality Therapy Training On Responsibility, Self-Efficacy, Worry, And School-Related Mental Well-Being In Students , منا جمال آبادی : First author,Gholamhossien MAKTEBI : second author,Alireza Hajiyakhchali : Third author,Morteza Omidian : Fourth author, , Journal of Positive School Psychology , 2022-11-30 , 5387-5397 , India - Utarpradesh - Gorakhpur
Comparing the Effectiveness of Neurofeedback, Neuropsychology, and Phonological Awareness Methods in Improving Dyslexia Symptoms of Students: A Network Meta-analysis , سیدعماد موسوی : First author,Morteza Omidian : second author,nasar bahroozi : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , Iranian journal of psychiatry and behavioral sciences , 2023-04-01 , 1-12 , Iran - mazandaran - sary
راهنمای توسعه, طرحریزی و کاربست مداخلات ریاضی برای کودکان در معرض خطر مشکلات یادگیری ریاضی: یک مطالعه مروری ، کامیار عظیمی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، تعلیم و تربیت استثنایی ، 1402/02/31 ، 35-55 ، ایران - تهران - تهران
اثربخشی بازی پازل (دستی و الکترونیکی) بر حافظۀ فعال دیداری, تجسم فضایی و چرخش ذهنی در دانشآموزان مقطع ابتدایی ، فاطمه عسکری : نویسنده اول,عسکر آتش افروز : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی ، 1402/06/01 ، 87-106 ، ایران - تهران - تهران
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه ، نعیمه صیافان : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم, ، دست آوردهای روان شناختی ، 1402/07/01 ، 81-98 ، ایران - خوزستان - اهواز
رابطه باورهای رفتاری, هنجاری, کنترلی و تمایل به اشتراک دانش با نگرشها, هنجارهای ذهنی, قصد رفتاری و کنترل رفتاری ادراکشده در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان کرج ، حمید فرامرزی : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,مرتضی امیدیان : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی) ، 1402/08/30 ، 61-74 ، ایران - خوزستان - اهواز
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان ، رحیم محامد : نویسنده اول,ناصر بهروزی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده چهارم, ، دوفصلنامه راهبردهای شناختی در یادگیری ، 1402/12/10 ، 35-53 ، ایران - همدان - همدان
Comparative Analysis of Psychological Capital Programs and Positive Thinking Strategies on Academic Adjustment and Academic Burnout in Male Students with Academic Procrastination , کمال زارع زاده : First author,nasar bahroozi : second author,Manizheh Shehni Yailagh : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , Iranian Evolutionary and Educational Psychology Journal , 2024-10-10 , 19-40 , Iran - hormozgan - bandar abbas
مقالات (از کنفرانس)
The relationship of self-efficacy and achievement goals with metacognition in female high school students in Iran , Manizheh Shehni Yailagh : First author,SEIROS Allipour : second author,Fatemeh BOSTANI : Third author,Alireza Hajiyakhchali : Fourth author, , 3rd World Confereace on psychology Counselling and Cuidance , 2012-05-09 , turkey - ankara -
The Effects of Creative Problem Solving Process Training on Academic Well-being of Shahid Chamran University Students , Alireza Hajiyakhchali : First author, , 3rd World Confereace on psychology Counselling and Cuidance , 2012-05-09 , turkey - ankara -
رابطه ی علی مدیریت زمان و حمایت خانواده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ، مرادی-ندا : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,ذکرالله مروتی : نویسنده سوم, ، اولین کنگره ملی انجمن روانشناسی خانواده ایران ، 1393/08/29 ، ایران - خوزستان - اهواز
تأثیر آموزش توانایی فضایی بر عملکرد هندسه، رسم فنی و تجسم فضایی در دانش آموزان کلاس هفتم شهرستان دزفول ، علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده اول, لک-روح اله : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده سوم, ، اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، 1393/09/15 ، ایران - تهران - تهران
رابطه ساده بین سبکهای مدیریت کلاس درس با هوش معنوی معلمان ، سامان رحمانی : نویسنده اول,سعید خدائیان : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, محمد بساک : نویسنده چهارم,علی اسکندری : نویسنده پنجم,سارا رحمانی : نویسنده ششم, ، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی ، 1394/03/30 ، ایران - مازندران - نکا
رابطه ساده و چندگانه جهت گیری های انگیزشی با خودکار آمدی خلاق در دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان رومشگان ، حمید فرامرزی : نویسنده اول,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده دوم,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده سوم, ، همایش بین المللی روانشناسی و فرهنگ زندگی ، 1394/06/05 ، ترکیه - استانبول - استانبول
پیش بینی بهزیستی مدرسه از روی خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی هیجانی در دانش آموزان دوره متوسطه ، ممبینی-شریف : نویسنده اول, پارسا-منوچهر : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی ، 1394/08/27 ، ایران - تهران - تهران
بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی اینترنتی در دانشجویان ، شکوه شهیدی : نویسنده اول,حسن آقایی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، اولین کنگره ملی خانواده سالم ، 1394/08/27 ، ایران - خوزستان - اهواز
رابطه پیوند با مدرسه و رفتار خرابکارانه در دانش آموزان پسر سال دوم (دوره دوم) متوسطه شهر اهواز ، یاسین سعیدی : نویسنده اول,غلامحسین مکتبی : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی ، 1394/10/08 ، ایران - تهران - تهران
بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس سرمایه اجتماعی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ، مرضیه امینی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، کنفرانس ملی توسعه اجتماعی ، 1397/09/07 ، ایران - خوزستان - اهواز
تاثیر تکنیک های آزادسازی هیجان بر مولفه های کیفیت زندگی در مدرسه در دانش آموزان دختر مضطرب پایه اول دوره متوسطه اول شهر اهواز ، مینا ملکی : نویسنده اول,منیجه شهنی ئیلاق : نویسنده دوم,علیرضا حاجی یخچالی : نویسنده سوم, ، اولین همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی ، 1401/08/30
فعالیت های اجرایی
مدیرگروه مدیر گروه روانشناسی تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ,1391/12/02 ,1393/12/02 ,دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز ,ایران - خوزستان - اهواز ,
عضو کمیته عضو هیأت علمی کمیته هماهنگی تفاهم نامه دانشگاه و بنیاد نخبگانه ,1394/08/25 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,ایران - خوزستان - اهواز ,
مسئول مسئول کمیته علمی المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه در رشته روانشناسی ,1396/09/21 ,دانشگاه شهید چمران اهواز ,ایران - خوزستان - اهواز ,
مسئول مسئول کمیته علمی المپیاد روانشناسی منطقه 10 ,1396/12/07 ,وزارت علوم تحقیقات و فنآوری ,ایران - تهران - تهران ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
مریم اکبری
رابطة علی بین نگرش نسبت به آموزش مجازی و التزام شغلی با میانجی گری باورهای خودکارآمدی و انگیزشی در معلمان ابتدایی شهرستان بندرماهشهر
کارشناسی ارشد
1402/04/05
محمدمهدی انصاری
تبیین ابعاد شناختی-اجتماعی برنهاد ذهن بسط یافته از دیدگاه متخصصان
کارشناسی ارشد
معصومه بشارتی پور
تاثیر آموزش سرمایه روانشناختی تحصیلی بر التزام و هیجان های مثبت تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهر بندرامام خمینی
دکتری
1402/09/20
مینا جعفرپور
رابطه علّی کارکردهای¬اجرایی و سرزندگی¬تحصیلی با عملکردتحصیلی با میانجی¬گری یادگیری¬خودتنظیمی و خودکارآمدی¬تحصیلی در دانش¬آموزان دختر متوسطه دوم شهرستان امیدیه
کارشناسی ارشد
زهره خسروی
: رابطه علی مؤلفه¬های سرمایه روانشناختی و بهزیستی تحصیلی با میانجی¬گری هیجان¬های مثبت تحصیلی در دانش¬آموزان مقطع دوم متوسطه شهر کرمانشاه
کارشناسی ارشد
مینا یداللهی فلاح
مقایسه کارکردهای شناختی بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی،اختلال شخصیت مرزی و افراد سالم 18 تا 30 ساله کلانشهر اهواز
کارشناسی ارشد
1402/11/28
حسین شاامیری
مقایسه مهارت کلامی، درک مطلب فارسی و عملکرد ریاضی دانش آموزان یکزبانه و دوزبانه مقطع اول متوسطه شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1400/12/11
ام البنین شیبانی
آزمون و مقایسه رابطه علی جهت گیری انگیزشی خلاقیت مداربا دستاورد خلاق با میانجی گری خودشکوفایی در دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم شهر یزد
دکتری
1403/03/21
امنه شجاعی
آزمون و مقایسه مدل رابطه علی هیجانهای تحصیلی و شایستگی اجتماعی با بهزیستی تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و مهارتهای اجتماعی با میانجیگری تحول مثبت نوجوانی در دانشآموزان دختر و پسر سال دوم دوره متوسطه دوم شهر بهبهان
دکتری
1402/11/24
نیکوسادات علوی
رابطه علّی جهت گیری انگیزشی آینده مدار و عملکرد تحصیلی با میانجیگری انگیزش و التزام یادگیری در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1402/04/05
اسما مکی پور
آزمایش مدل منحنی رشد نهفته اعتیاد به اینترنت، انزوای اجتماعی و مشغولیت تحصیلی با کنترل وضعیت اجتماعی-اقتصادی و جنسیت در نوجوانان دختر و پسر شهر اهواز: یک مطالعه طولی
دکتری
ناصر نوروزی
تأثیر آموزش چشم انداز آینده بر امید تحصیلی، بهزیستی روانشناختی، جهت گیری هدف و چشم انداز زمان در دانش آموزان پسر پایه یازدهم شهر باغملک
دکتری
1402/04/04
شمس اله اخش
رابطه راهبردهای مقابله ای تحصیلی و اهداف پیشرفت با مولفه های خوددلسوزی در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان کهگیلویه
کارشناسی ارشد
1394/04/01
استقامت دار - زهرا
رابطه ساده و چندگانه هیجانات پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
1393/06/30
نسیم اورنگ
رابطه علی برخی هدفهای اجتماعی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری هدفهای عملکرد گرا و عملکرد گریز اجتماعی در دانش آموزان دختر پایه ششم شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1399/06/26
سحر بارانیان
رابطه علّی پنج عامل بزرگ شخصیت و بی صداقتی تحصیلی با میانجی گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت-خود تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
1395/06/27
بواسحاقی-منیژه
رابطه ی علی باور خود-کارآمدی معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری مدیریت کلاسی و رویکردهای تدریس در معلمان مقطع متوسطه شهر ازنا.
کارشناسی ارشد
1393/06/29
پارسا-منوچهر
رابطه ویژگی های شخصیت،خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی هیجانی با بهزیستی مدرسه در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان کهکیلویه
کارشناسی ارشد
1393/06/25
معصومه حاجی پور
رابطهی علی ادراک ساختارهای کلاس با عملکرد تحصیلی و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری انگیزش درونی و بیرونی در دانشآموزان دختر پایهی متوسطه دوم شهرستان لالی
کارشناسی ارشد
1399/12/13
توران حسینی
رابطۀ مؤلفه ی هیجان های تحصیلی با مؤلفه های التزام تحصیلی در دانش آموزان دختر پایۀ ششم ابتدایی شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1395/06/29
فرزاد حسینی راد
رابطه علی چشم انداز آینده و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی با میانجی گری راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر دبیرستانی شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1392/04/11
اعظم خوش خلقی
مقایسه دانش آموزان دختر دارای سبک های فرزندپروری مختلف از لحاظ خلاقیت هیجانی و شناختی در مدارس متوسطه اول شهر دزفول
کارشناسی ارشد
1399/04/24
سیده مریم رستگاری
رابطه علّی خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری تاب آوری تحصیلی و نقش تعدیل کنندگی حمایت تحصیلی و التزام تحصیلی در دانش¬آموزان دور اول متوسطه شهر اهواز
کارشناسی ارشد
سلطانی-عبداله
مقایسه دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان دارای سبکهای فرزندپروری متفاوت از لحاظ سازگاری هیجانی، اجتماعی و تحصیلی، در دبیرستان های شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1393/06/30
رعنا شیخ زاده
رابطهی علّی ویژگیهای شخصیت و خود ناتوانسازی تحصیلی با میانجی¬گری انواع کمالگرایی در دانش¬آموزان دختر دورهی متوسطه دوم شهرستان ایذه
کارشناسی ارشد
1396/03/28
ساسان شهریار
رابطه ادراک ساختارهای کلاسی تبحری، عملکردگرا،عملکردگریز با کمک طلبی تحصیلی و بهزیستی مدرسه در دانش آموزان پایه ششم دبستان های اهواز
کارشناسی ارشد
1394/06/30
نعیمه صیافان
تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه
کارشناسی ارشد
1399/06/29
مسعود صالحی شبلیزی
تاثیر و مقایسه دو روش آموزشی هوش هیجانی و انگیزش تحصیلی بر التزام تحصیلی، خودگردانی هیجانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان
دکتری
صالحی - علی صالح
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خود- تنظیمی بر انگیزش درونی، هدف گرایی تبحری، کارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش اموزان پسر سال اول دبیرستانهای شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1393/06/30
زینب صداقت
آزمون و مقایسه مدل رابطه علّی هدف های پیشرفت و دوستی با عملکرد ریاضی با میانجی گری انواع کمک طلبی در دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول شهر اهواز
دکتری
1395/10/20
صغرا ظفری
رابطه برخی پیشایندهای مهم با مولفههای هدفگرایی اجتماعی و رابطه مولفههای اخیر با کارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان دختر سال چهارم دبیرستانهای شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1391/07/24
عباسی - زهره
رابطه مولفههای هدفگرایی اجتماعی با خود-کارآمدی زبان انگلیسی و پیشرفت زبان انگلیسی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
1393/09/26
امیر عسکری
تأثیر نوروفیدبک بر خلاقیت و چرخش ذهنی دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
1398/09/17
پری علی جانی
رابطه علّی باورهای خود-کارآمدی زبان انگلیسی و عملکرد زبان انگلیسی با میانجیگری راهبردهای خود-تنظیمی زبان انگلیسی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
1396/03/08
فتانه فتحی چگنی
رابطه علی باورهای هوشی و ویژگی های شخصیت با خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی-گری هدفهای پیشرفت در دانشآموزان دختر دبیرستانی شهر خرمآباد
کارشناسی ارشد
1392/07/01
حمید فرامرزی
رابطه جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق در دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان رومشگان
کارشناسی ارشد
1394/04/07
طیبه فلاح
رابطه ساده و چند گانه عواطف تحصیلی ( عاطفه مثبت و منفی، خوشبینی و بدبینی و ترس از شکست )با خود ناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر سال اول دبیرستانهای شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1392/07/30
لک-روح اله
تأثیر آموزش توانایی فضایی بر عملکرد هندسه، رسم فنی و تجسم فضایی در دانش آموزان کلاس هفتم شهرستان دزفول
کارشناسی ارشد
1393/11/07
مرتضی مرادی
آزمون و مقایسه ی مدل رابطه ی علّی حمایت اجتماعی ادراک شده با مولفه های بهزیستی تحصیلی با میانجی گری باورهای خودکارآمدی، حرمت خود واسترس تحصیلی در دانش آموزان پسر تیزهوش و عادی شهر اهواز
دکتری
مرادی-ندا
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خود-کارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز.
کارشناسی ارشد
1393/06/29
شریف ممبینی
آزمون و مقایسه ی الگویی از پیشایندها و پیامدهای شخصیت خلاق در دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه شهر اهواز
دکتری
لیلا منصوری
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب زبان شناختی و آموزش مبتنی بر ذهن گاهی بر هوش هیجانی، انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی با ناتوانی های یادگیری
دکتری
1401/04/01
همت نورعلی
تأثیر آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر سازگاری اجتماعی، بهزیستی مدرسه و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر مدارس استعداد های درخشان دوره اول متوسطه شهر اهواز
دکتری
سیده نجیمه هاشمیان
رابطه علی بین هدفهای پیشرفت و عملکرد تحصیلی با میانجیگری هیجانهای منفی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
کارشناسی ارشد
1392/07/08
عنوان
روش شناسی پژوهش در ذهن، مغز و تربیت
(
مدیریت توسط
علیرضا حاجی یخچالی
تعداد
0
)
روش تحقیق شیوه های پیشرفته روانسنجی
(
مدیریت توسط
علیرضا حاجی یخچالی
تعداد
0
)
روش تحقیق
(
مدیریت توسط
علیرضا حاجی یخچالی
تعداد
0
)
الگوها و روش های تدریس و سنجش شناختی
(
مدیریت توسط
علیرضا حاجی یخچالی
تعداد
0
)
سنجش و ندازه گیری
(
مدیریت توسط
علیرضا حاجی یخچالی
تعداد
0
)
آمار چند متغیری
(
مدیریت توسط
علیرضا حاجی یخچالی
تعداد
0
)
نمایش 6 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
شماره تماس: 4635
پست الکترونیکی: