منو اصلی
EN
FA
AR
FR
منو اصلی
صفحه دانشکده
درباره دانشکده
گروه آموزشی علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز در آذر ماه ۱۳۵۱ به همت مرحوم دکتر خسرو چهرزاد با تشکیل گروه آموزشی تعلیم و تربیت جنب ساختمان دارایی فعلی (واقع در سه گوش) دانشگاه شهید چمران مشغول به فعالیت گردید. در بدو تأسیس، اعضاء هیأت علمی این گروه متشکل از ۱ نفر دانشیار، ۵ نفر استادیار و ۳ نفر مربی بوده است که در مقطع کارشناسی در رشته تعلیم و تربیت و تکنولوژی آموزشی دانشجو پذیرش داشته است.
تاریخچه
چارت سازمانی
آلبوم تصاویر
شرح وظایف دانشکده
ریاست
دکتر سیدعلی مرعشی، گروه روانشناسی، استادیار، شماره تماس: ۳۳۲۲۶۴۰۹
ریاست فعلی
رؤسای پیشین
دفتر ریاست
دبیرخانه
فناوری اطلاعات دانشکده
حسابداری
اموال
اداره خدمات عمومی
خیرین
شرح وظایف ریاست دانشکده
معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
دکتر سیدعباس رضوی، گروه علوم تربیتی، دانشیار، شماره داخلی: ۴۶۵۸
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی فعلی
معاونین پیشین آموزش
شرح وظایف معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی
کارکنان آموزش و تحصیلات تکمیلی
امور آموزشی
امورتحصیلات تکمیلی
آیین نامه ها
بردالکترونیکی آموزش
فرم های آموزشی
معاونت پژوهش و ارتباط با جامعه
دکتر نسرین ارشدی، گروه روانشناسی، استاد، شماره داخلی: ۴۶۴۰
معاون پژوهشی و ارتباط با جامعه
معاونین پیشین پژوهشی
امور پژوهشی
فرم ها ی پژوهشی و کد اخلاقی و اخلاق پژوهشی
آیین نامه های پژوهشی
کارکنان پژوهشی
گروه های آموزشی
این دانشکده شامل ۴ گروه آموزشی که شامل گروه های: مشاوره ،علوم تربیتی ،روانشناسی ،علم اطلاعات و دانش شناسی می باشد.
گروه مشاوره
گروه علوم تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانش شناسی
گروه روانشناسی
شرح وظایف گروههای آموزشی
شرح وظایف مدیران گروههای آموزشی
کتابخانه
درباره کتابخانه
منابع کتابخانه
تازه های کتابخانه
از کتابدار بپرس
تماس با کتابخانه
مجلات
مجله علوم تربیتی
مجله کتابداری و علوم اطلاعاتی
مجله مشاوره کاربردی
مجله دستاوردهای روان شناختی
مجله مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی
مجله دستاوردهای روانشناسی بالینی
ارتباط با ما
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
صفحات مشترک
اعضای هیات علمی
منصور سودانی
استاد
|
گروه مشاوره
|
شماره تماس: ۳۳۳۰۰۱۰/۱۸-۴۶۵۴
اتاق: ۳۰۹
پست الکترونیکی:
هدایت و مشورت در اسلام
عنوان
هدایت و مشورت در اسلام
(
ایجاد شده توسط
منصور سودانی
)
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
نمایش ۱ نتیجه
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
صفحات مشترک